_Ms_ Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Har tidligere i svangerskapet vært litt kvalm om morningen, og veldig trøtt og sliten. igår var jeg kjempe kvikk og når jeg våknet idag tidlig og sto opp var jeg plutselig ikke kvalm heller! Hv skjer? Er nå i uke 8..
VinterSol+2 Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 gratulerer; du har en god dag! nyt den! (kvalme og den slags går i bølger. du kan ha en dårlig uke, en god uke, en dårlig dag, en god uke... altså, ingen fasit på det!) jeg er *bank i bordet* nesten ikke kvalm i dette svangerskapet heller. og jeg håper det holder seg sånn!!
_Ms_ Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 oki, så det er ikke noe galt med fosteret når sånn skjer? ble litt bekymret.
VinterSol+2 Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 nei nei, overhodet ikke! jeg veit om ei som gikk gjennom 8mnd av svangerskapet uten å vite at hun var gravid en gang! (hun var veldig overvektig, forranliggende morkake og barnet sparket mot ryggen hennes..) fosteret ditt nyter nok at mammas kropp har det bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå