Gå til innhold

Kan noen berolige meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så drit nervøs nå. Har ei jente på seks mnd som jeg er alene med. For ti uker siden hadde jeg sex med en eks. Og vi brukte kondom. Fikk mensen igjen for ca en mnd siden. Dvs første mens etter fødsel, etter at jeg hadde sex. Men i det siste har jeg vært små kvalm og hatt menssmerter men mensen har enda ikke kommet. Tror jeg skulle hatt den for to dager siden. Tenk om jeg nå er gravid. Det ville vært helt for jævlig. Skal dra og kjøpe meg en test etterpå. Det kan jo være pga at jeg tenker så mye på det, at jeg ikke har fått den nå. Og jeg hadde jo mensen. En uke med rikelig blødninger. Huff. Ikke gøy og måtte gå gjennom en abort. Og hvem skal passe jenta mi om jeg må det. Tørr ikke fortelle noen om dette.Jeg kan virkelig ikke få noen flere barn nå. Det holder lenge med og ha en alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk så mye på det før du har tatt testen.

Ta testen, og skriv inn her etterpå så vi vet hvordan det gikk. SÅ kan vi evt. berolige deg. Akkurat nå er ikke det så lett, for vi vet like lite som deg... Lykke til da!

Skrevet

Går en del "spysjuke" rundt nå. Dattern min har spydd i to dager, og i går begynte typen hennes også... Og *han* er i hvertfall ikke gravid;)

Skrevet

Vet jo egentlig ikke om mensen kom til rett tid. For det var første gang jeg fikk den igjen etter at jeg fødte. Jeg tørr nesten ikke ta en test i dag. For om den er positiv får jg jo ikke gjort noe med det før etter helgen. Håper du har rett 3småkrapyl:)

Skrevet

Oki. Drar og kjøper en test nå. Skal oppdatere dere etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...