Gjest Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 ble slutt med samboeren min forrige uke, var jeg som ba han flytte. vi har sliti en del med komunikasjonsproblemer og det at han hadde med seg masse økonomisk rot. jeg har vært veldig sliten siste tiden , og det bare toppet seg i forrige uke. tingen er at jeg angrer sånn...ikke minst på måten jeg gjorde det på (i sinne) og eneste jeg gjør nå er å tenke på han og depper skikkelig. Jeg elsker han jo fortsatt ! eneste jeg vil er å ha han tibake...om ikke bo sammen nå , så i allefall som kjæreste. men kan ikke klandre han for å hate meg nå heller............. "Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer og ingen vet hvorfor. I mitt hode blir teori og praksis forenet, ingenting stemmer og ingen vet hvorfor...."
Gjest Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Ring til han og fortell hvordan du har det nå. Eller send en melding eller mail, om ikke han vil snakke med deg. Sender deg en klem
3 blå Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Ta tak i det! Hvis dere allerede har kommunikasjonsproblemer må du enten gå skikkelig in for det nå, eventuelt søke om hjelp. Eller så var det kanskje riktig avgjørelse? Gi det litt tid, føleler kan komme og gå den første stunden etter et brudd... Lykke til uansett utfall, det ordner seg alltid til det beste
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Usj, ikke noe særlig det der! Vi alle har en eller annen gang sagt noe i sinne som vi har angret på i ettertid! Men hva om du skriver et brev/mail til ham og sier hva du føler! Hva du føler han kunne endret og hva du føler du kanskje kunne endret hos deg selv... Tror nok ikke han hater deg! Sansynlig vis sitter han hos seg med de samme følelsene! At han fremdeles elsker deg og savner deg veldig! Tror det beste er å få en oppklaring og få tømt hjertet før tankene gnager dere i stykker! Stoooor klem!
Gjest Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Ring han og si akkurat hva du føler! Det tror jeg er den eneste måten å få han tilbake på nå, om du ba han forlate i sinne.. Ellers sender jeg deg mange klemmer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå