Mille** Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 ...her skal du motstand finne! Huff, har myyye jeg skulle ha gjort i dag, men det er jo så godt å slappe av også. Jeg skal: - Bake 40-50 muffins - Bake sjokoladekake - Bake bløtkakebunn - Vaske badet - Støvsuge - Lage middag - Sette ørten bilder i album - Tørke litt støv Men her sitter jeg, har grodd fast. ;o)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Kjenner meg veldig igjen i dette her.. Masse motstand her også. Men idag er jeg i gang. Har ikke satt meg de store måla, så tar det litt som det kommer. Nå har jeg pause og skal ha meg to jågarter og ett eple og ett stort glass vann. Så jeg ikke blir sånn kjempesulten og plutselig spiser masse usundt. Til nå har jeg hengt ut to vasker som skal tørke nå i sola. Og satt på to nye. Ryddet og vasket kjøkkenet. Skurt vasken, det er så herlig å få gjort. Og vasket litt i søppelskapet. Nå etter jeg har spist skal jeg ta alt ut av kjøleskapet og vaske det og rydde i det. Så skal jeg gå litt i mot sønnen min når han slutter skolen. Så da får jeg litt gå trim også.. Men kjenner til å sitte her å bli limt fast til tastene.. hehe:)
Mille** Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 Flink du er! Nå har jeg stekt ett brett muffins, brett to står i ovnen og sjokoladekaka står i stekekø. Skal straks sette igang med bløtkakebunnen. Greit med alt som er gjort. )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Ja det er herlig med alt som blir gjort. Gir god følelse:) Nå skal jeg kjappe på litt videre her, har ca en time før jeg må gå mot gutten min på vei heim fra skolen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå