Helnøtt med spire:) Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Håper noen er våkne og kan svare. Vi var på privat ultralyd i dag siden jeg ikke viste helt hvor langt jeg var på vei. Viste seg at jeg er ca 6 uker og 2 - 3 dager på vei. Jordmoren sa at hun så et hjerte som banket, men hun syntes hun så lite væske der det lå. Hun spurte om jeg hadde hatt noe vondt, men det har jeg ikke. Hun sa også det kunne være like vanlig som motsatt. Ville jeg skulle komme igjen om 2 uker. Jeg sitter her og bare er nærvøs. Har vist jeg har vert gravid i 4 uker ca nå og begynt som smått å glede oss så klart. Har to friske barn fra før og aldri opplevd en SA, ikke at det trenger å bety noe. Men det jeg lurer på, Er det noen andre som har opplevd lignenede og alt har vert fint? (jeg går ut i fra det er væske rundt der det ligger hun mener) Mannen min mener jeg ikke bør bekymre meg å sier dette vil gå bra. Men jeg klarer ikke slappe av. Skal på tidlig vakt i morgen halv 8 og jobbe natt i helga og har jobd ellers hele uka. Kjenner at etter dette i kveld så finner jeg ikke styre til å gå på jobb i morgen. Kommer bare til å tenke på dette. Har slitt med hodeverk siden søndag, som kun gir seg rett før jeg legger meg om kvelden. Så dette i dag toppet bare alt. Hvordan i alle dager skal jeg klare å gå på jobb i to uker, ,mens jeg venter på ny ultralyd time? Jeg føler jeg går å sviver og hele tiden tenker på dette. Jordmoren som tok ultralyd sa at jeg skulle komme tilbake om to uker, og hvis det skulle skje at jeg mistet måtte jeg bare ringe. *trist*
tyr86 :-) Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Hvis du er veldig bekymret, så ville jeg bestilt meg ny time til en annen privat klinikk. Å se hva de sier. Alt er sikkert i orden, er jo veldig tidlig å se om noe er galt?? Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå