Gå til innhold

Hva skjer?? (litt ekkelt...sorry :s)


Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg har litt blodig slim, i avføringen... Ser mange som skriver at de har det i utfloden men ikke når de bomilommer. Hva er det for noe, noen andre som har hatt det??? Er forresten 8+4 i dag....

 

Burde jeg ringe legen?? Har legetime til tirsdagen, skal jeg heller vente og ta det opp da?

 

Blir glad for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klør/svir det bak?

og gjør det litt vondt å bæsje?

 

du kan ha fått hemorroider...

 

det er enkelt å behandle med krem, men om du er usikker kan det lønne seg å ta en prat med legen.

Skrevet

hvis det ikke er friskt blod virker det som det kan være et ørlite "problem" lenger opp i tarmsystemet. Har du hatt det lenge? spist noe spes i det siste?

Jeg ville sett det an til du skal til legen til tirsdag, men blir det verre eller vondt ville jeg tatt en tur på legevakten i helgen.

Men igjen; det kan også være hemorider som forrige skrev om!

 

God bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...