Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 De siste dagene har jeg har litt blodig slim, i avføringen... Ser mange som skriver at de har det i utfloden men ikke når de bomilommer. Hva er det for noe, noen andre som har hatt det??? Er forresten 8+4 i dag.... Burde jeg ringe legen?? Har legetime til tirsdagen, skal jeg heller vente og ta det opp da? Blir glad for alle svar!
VinterSol+2 Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 klør/svir det bak? og gjør det litt vondt å bæsje? du kan ha fått hemorroider... det er enkelt å behandle med krem, men om du er usikker kan det lønne seg å ta en prat med legen.
komplett familie Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 hvis det ikke er friskt blod virker det som det kan være et ørlite "problem" lenger opp i tarmsystemet. Har du hatt det lenge? spist noe spes i det siste? Jeg ville sett det an til du skal til legen til tirsdag, men blir det verre eller vondt ville jeg tatt en tur på legevakten i helgen. Men igjen; det kan også være hemorider som forrige skrev om! God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå