metaMORfose Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Jeg simpelthen elsker dette forumet. ELSKER!!!!! (Ref. klagetråden for gravide!) Nå skal jeg på sykehuset og testes for det jeg håper er siste gang. Masse blod og bilder av lungene skal tas. Helt greit. Mannen min blir med og holder meg i hånden. Ha en bra fredag, jentene! Ta vare på hverandre!
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Lykke til =) Krysser fingre og tær for at det er siste gangen nå =)) Snill mannen din da=) Å JA, FORUMET HER ER BRAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!=))))) Go helg=)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Masse lykke til!!!!! Skal tenke på deg i hele dag, og krysser fingrer og tær for at alt går bra:) Elsker også bam, og syntes det var herlig jeg kunne legge ut en slik klagetråd uten i bli fryst ut herfra!! God klem sendes herved til deg:)
trollmamma Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Oi, masse lykke til! Kan eg spørre kvifor du må testes? Unnskyld nyskjerrigheten, men det hørtes litt skummelt ut.
metaMORfose Skrevet 22. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2008 Jeg har hatt en kraftig og aggresiv lungebetennelse, ble innlagt og sånt. Har tatt blodprøver hver uke nå, og i dag håper jeg det er siste gangen så de kan erklære meg frisk som en fisk. Men nå MÅ vi gå, mannen min "skal bare" hele tiden. 30 min til time holder kanskje bare akkurat. På gjensyn mine kjære! ))) Og stor klem til Kokkeli-snuppa!
trollmamma Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Å min dypeste medfølelese. Hadde dobbeltsidig lungebetennelse for 2 år sidan med over 40 i feber, og det var heilt grusomt, og eg var ikkje så sjuk som deg. Men eg forsto plutseleg kvifor folk med nedsatt immunforsvar kunne dø av lungebetennelse ja. Fy så lang tid det tok før eg kom meg skikkeleg. Krysser fingre for at testen er bra
blond Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Nå er du kanskje hjemme igjen. Hvordan har det gått?
metaMORfose Skrevet 22. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. august 2008 Hjemme igjen etter blodprøver, røntgen og lunsj! Alt er veldig mye bedre, og legen var fornøyd. Får ikke svar på alle blodprøver før om noen dager, men hun antok at det skulle være veldig bra. Får fremdeles ikke lov til å presse meg, men må ta det rolig og stille. Greit nok. Må tilbake før sykemeldingen går ut og ta mer blod, og for å se om jeg kan friskmeldes. Visste ikke at man måtte friskmeldes! Trollmamma, dette er også noe av det verste jeg har vært med på. At det går an til å bli så syk og slapp trodde jeg ikke var mulig. Det går i tillegg veldig sakte fremover, altfor sakte. Også jeg som har god helse til vanlig! Godt jeg rakk å ha ferie først.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. august 2008 #11 Skrevet 22. august 2008 godt å høre at prøvene er bedre. Det tok sin tid denne sykdommen på deg,kan tenke meg at du er lei. Blir jo lei etter to dager med influensa.. godt det er hjelp å få i slike situasjoner. Når er det meningen du skal friskmeldes da? Har du fått dato, eller må du vente på svar på siste blodprøver?
metaMORfose Skrevet 22. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. august 2008 Jeg for min del visste ikke at det gikk an for relativt sunne og friske mennesker på min alder å bli så dårlig av lungebetennelse. Begynte som en liten forkjølelse og så plutselig var jeg bare kjepmedårlig med masse feber og det var fryktelig vondt i brystet og ryggen. Jeg er sykemeldt til og med 7. sept, så jeg håper jeg blir friskmeldt da. Prøvene skulle de ringe meg om når de var ferdige, antakelig mandag eller tirsdag. Må ta enda nye blodprøver før jeg friskemeldes. Mye styr dette.
konvall Skrevet 22. august 2008 #13 Skrevet 22. august 2008 Hei metaMOR..... Godt å høre at du får god oppfølging, men jeg liker ikke at de gjør en god bammer vondt. Hils de fra meg og si de skal være snille med deg, ellers kommer jeg og tar de.....
metaMORfose Skrevet 22. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 22. august 2008 Jepp, skal si ifra! )) De er snille med meg, altså. De er bare mye mer tålmodig enn meg når det kommer til å ta det med ro osv. Lett for dem å si, liksom. Men jeg slapper av, for jeg merker at jeg ikke orker noe særlig allikevel. Takk for omtanken!
blond Skrevet 22. august 2008 #15 Skrevet 22. august 2008 Godt å høre at det går den riktige veien for deg, metaMORfose!
boble <3 Skrevet 23. august 2008 #16 Skrevet 23. august 2008 Så bra prøvene var bedre metaMor:0) Håperdu snart har all din energi til bake og blir frisk som en fisk. Jeg synes også dette er det beste forumet. Har stort sett været på jobb siden torsdag (føles iallefall sånn ut) Og tar meg ofte i å tenke på flere av dere:0)
Mille** Skrevet 23. august 2008 #17 Skrevet 23. august 2008 Så flott at det går rette veien nå metaMORfose. Enig at dette er et flott forum å være på, god steming og massevis av trivelige damer. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå