Gå til innhold

det stikker..

har nr 3 i magen :) *har født*

Anbefalte innlegg

Skrevet

det stikker helt enormt nedover når jeg går! slik at jeg nesten må sette meg ned igjen når jeg reiser meg..

har utflod som er blanda med friske blodspor i truseinnlegget og når jeg er på toalettet i dag! erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er forresten 38+3 i dag :)

Skrevet

noen?

Skrevet

Ingen erfaringer, men hadde ringt føden for å høre, med mindre du får svar fra noen andre her inne med samme erfaring og andre råd.

Lykke til!

Skrevet

stikker her og.... tok det opp med legen da jeg var på kontroll og hun sa det bare var press nedover og at modningen var godt igang.... har også hatt litt blodspor. første to gangene var jeg livredd og dro til føden for sjekk, men de sier det kommer fra livmorhalsen, som driver å forbereder seg. jeg er 37+1. det kan jo være du går i fødsel snart, men jeg tror jeg ville ringt føden og snakket med de jeg.....

Skrevet

ringte føden og snakket med en lege.. han mente jeg kom til å gå i fødsel snart.. men jeg har ikke helt troen på det selv da =) hehe.. ingen rier eller noe så..

Skrevet

hei ;) jeg har vært plaget med stikking og av og til gjør det steikvondt! men jordmor sa at det er livmora som mjuknes opp og gjør seg klar , men om man kommer i fødsel snart deeeeet får vi se på , har hadd sånn siden uke 32 og er nå i uke 39 ... såh.. hihi men det er bare bra å ha sånn stikking .. ;)

Skrevet

ja.. jeg nevnte ikke noe om stikkinga på føden.. jeg bare spurte om desse små blødningene.. har ikke helt troa på denne legen jeg heller ;) hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...