line_n & sara Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 snakka nettopp med hs om utslettet til sara, (beskrev de i et innlegg lenger ned her..) hun trodde det kanskje kunne være den 5. barnesykdommen, skal innom henne etterpå så hun får tatt en titt på utslettet. noen her som har hatt babyer/barn med dette? kjenner egentlig ikke til denne sykdommen, lest litt på nett nå, og funnet ut at den ikke smitter når utslettet er kommet, inkubasjonstia var visst opp mot to uker. vil gjerne høre mer..!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Mini har hatt det.. Han var egentlig ikke så medtatt når han hadde den 5 barnesykdommen.. Lite feber , men masse prikker... Jeg har noen bilder av prikkene til mini hvis du har lyst til og sammenligne.. =) En annen ting er at mini hadde prikkene leeenge.. Da prater jeg om flere uker.. De kom og gikk.. De kom gjerne tilbake ved fysisk aktivitet og ellers hvis han ble varm.. I badekaret feks så poppet de frem.. Og sånn var det i 2-4 uker.. =)
line_n & sara Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 har sett litt av utslettet på nett, noe ligner, andre gjør det ikke! litt rart, men helsesøster skal jo ta en titt, så hun ser det vell! har bare utslettet i kinnene foreløpig, det er visst der det starter.. hm..ikke noen andre symptomer, ikke feber, ikke slapp.. håper nesten på at det er 5. ellers er det jo en reaksjon på noe hun har spist!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Her har mini hatt den 4.e barnesykdom. Han fikk feber i 3 dager, og masse prikker. 5.e barnesykdom trodde jeg var når de får de der knallrøde kinnene, som ser ut som man har slått dem skikkelig hardt?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå