Gå til innhold

Hva slags parkdress har dere?


Har to godgutter!

Anbefalte innlegg

Vi arvet en Trolldress i fjor, veldig fornøyd med den, men er sannsynligvis for liten i år så vi må kjøpe ny.

 

Vet ikke om jeg skal kjøpe en lik i år, de er jo så dyre, eller om en billigere variant er like fin. Har du en dress med utagbart fór å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her prioriterer jeg ikke nye dyre parkdresser... De er jo så kort i bruk, og bh bruker gjerne gummibukse og jakke isteden. Men vinterdresser derimot bruker jeg litt penger på og bruker mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke parkdress i år...Foreløbig sitter de ute i de klærne de går i, eventuelt har regnbukse og jakke på seg. Jeg fant en veldig grei overtrekksbukse på Lindex (mener jeg det var) i fjor, den passer enda. Kommer til å ha den med i barnehagen...

 

Ellers har så kjøpte vi en Lego vinterdress på salg på Gardemoen (!!) i vår til 300 kr også har vi arvet en Reflex dress, så vinterdresser trenger vi ikke tenke på i år, deilig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forsåvidt vinterdress jeg mente, trodde parkdress og vinterdress var det samme:) Men vinterdress har kanskje fastsydd fór?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte en med uttagbart for i fjor på Lindex. Er usikker på om den passer fortsatt, men håper det. Linea likte ikke bruke den med foret i, så vi brukte den lite i vinter (hadde en annen dress som vi brukte i stedet de dagene vi var ute i kulda, men den var ikke bhg vennlig). Innbilder meg liksom at det ikke er så stor forskjell på billig og dyrt, men det er jo sikkert det. Hater bare å bruke masse penger på klær uansett hvor fornuftige de er. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok lang tid før jeg skjønte det jeg og! Også var det en del av vinterdressene som var så tynne at jeg ikke trodde det var vinterdress ;-P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøper vinterdresser/parkdresser på Spar Kjøp til 199 kroner, med uttagbart for. Da bruker de den høst, vinter og vår. Har prøvd de dyre variantene også, men synes de slites like fort som den på Spar Kjøp. Derfor holder vi oss til de billige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Reima. Har prøvd forskjellige sorter, ( play, exit, sparkjøp, ellos, obs ) men har funnet ut at Reima er best. De er dyre, veldig dyre, men absolutt verdt pengene. Vind og vanntett. Nå på høsten bruker han en tynn dress, som har et slags tynt for inni. På vinteren er det tykkdress som gjelder.

 

I fjor fant jeg faktisk en vinterdress på Exit som var ala Reima kvalitet til storesøster, og den var ikke så dyr som Reima - så den kan jeg også anbefale. Vanntett, slik at hun ikke ble våt av å leke i snøen.

 

Vi prioriterer å kjøpe skikkelige kvalitetsdresser til ungene. Det er godt å vite at de ikke blir våte og kalde.

 

Under har de enten ullfrotte,fleece eller strikka klær oppå tynt ullundertøy. Men aller best synes jeg Sparkjøps ullfrotte klær er. De er kjempebra mellomlagsklær rett og slett!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...