Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Noen som har opplevd å blø litt etter sex? Jeg er snart 12 uker på vei. Vi hadde sex i går kveld, og da jeg gikk på do før jeg la meg så kom det litt blod, helt rødt. Ble selvfølgelig redd og tenkte det værste. Kom en liten stripe til i løpet av natta, men stoppet opp i dag. Noen som har opplevd dette? Hvis det kommer mer blod så kommer jeg til å dra til legen, for å få han til sjekke om det er liv der nede. Har sett på ultralyd at det var hjertelyd. Tror det var i uke 8 eller noe. Huff. VIL IKKE MISTE BABYEN MIN :-(((
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg har hatt erfaring med det i tidligere svangerskap og ville nok bedt legen om å sjekke hvordan det står til. Men det er fordi jeg har hatt dårlig erfaring med det tidligere.. Men når det er sagt så har man følsomme slimhinner når man er gravid, så litt blod betyr vanligvis ikke noe.
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 Jeg har mistet en gang før. ca på samme tid som jeg er nå. Men det var helt annerledes. MYE mer blod. Skal se an utover dagen tror jeg. Håper virkelig dette går bra, for har begynt å fortelle det til noen, og kommer til å knekke helt sammen igjen hvis jeg må gå igjennom enda en utskraping. Men men. Får ta det som det kommer. Kan jo hende det går bra også... (krysser fingrene for meg selv)
Helnøtt med spire:) Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Jeg har lettblødende livmortapp, og blør derfor lett etter samleie. Blødde i uke 6 med eldstejenta, men gikk helt fint. Men ring lege hvis du er usikker, så slipper du gå å tenke på det. Selvom det helt sikkert bare er noe ufarlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå