loffmusa Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Er så treg i magen,jg som før kunne ha 2 wc besøk om dagen er blitt til kansje 1 i løpet av 2 dager.. uff:( Noen som har noe forslag te middler som IKKE er farlig for oss? ps, ikke nevn youghurt, grovt brød el biola for det gjør det i grunn verre:P forslag???
loffmusa Skrevet 22. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2008 svansen: mosjon,akkurat som jeg ikke går nok:O Går 1-2 timer hver dag for å prøve å sette i gang fødselen jg, men neida,her har vi jaggu GOOOOD TID.. Det gikk fint, det samme lurte jeg på. Ble du skjekket eller;)
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Halloen du.. Har ikke noe godt råd, men kan fortelle at jeg har hatt rier til den store gullmedaljen, og vært på sykehuset i natt. Nå er jeg hjemme med rier, for det stoppet bare opp, og jeg er kjempefrustrert.. Skal prøve å få litt søvn, men det spørs om det går. Usj Hvordan gikk det hos jordmor igår??
loffmusa Skrevet 22. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2008 Jeg er FØDEKLAR!!! BRA, svarer deg på post;)
svansen Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 nope ble ikke sjekket, selv om det var åpning så vill de ikke kunne gi et svar på når hun ville komme.. kan jo gå med åpning i to/tre uker så...
loffmusa Skrevet 22. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. august 2008 svansen: postkassen er tom nå hehe oki, du vet du har åpning?
Skattimagen<3 Skrevet 22. august 2008 #10 Skrevet 22. august 2008 Mye skiens folk her;) Prøv Dhupalac.. Funker for meg!
loffmusa Skrevet 22. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. august 2008 Ausgustbarn: hvor får man tak i det?
loffmusa Skrevet 22. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. august 2008 BolleMoR er *FØDEKLAR* hehe, når har du termin da? du er fra stathelle ja:) er derifra jg å.. ein ekte bamble jente egentlig,bare jg bor i skien.. dhupalac,hva er dt og hvor kjøper man dt? ikke noe som ender i storm fødsel som lakserolja vel? hehe
ane29 Skrevet 22. august 2008 #13 Skrevet 22. august 2008 kjøp en flaske laktulose (reseptfritt) på apoteket. ta et par ss i noen dager så får du fart på systemet igjen. smaker som sukkervann så du bør skulle munn m vann etterpå. har vært sengeliggende i 2 mnd så den hjelper meg en gang i blandt... svisker er også bra
Skattimagen<3 Skrevet 22. august 2008 #14 Skrevet 22. august 2008 Hei Loffmusa! Jeg er fra stathelle ja, men bor i Skien jeg og=) Har termin 6 september så nå nærmer det seg med storm skritt!! Nei, tror ikke dhupalac er noe farlig. Bare bløtgjør sakene litt for deg=) Hehe.. Jeg har ikke født ennå hvertfall=)
loffmusa Skrevet 22. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 22. august 2008 BolleMoR er *FØDEKLAR* å ja,kult da. kansje vi sees for jeg har vist tenkt å gå en uke over jg;) hehe skjer ikke så mye her.. hørt lakserolje hjelper,men litt kjipt om dt ender i stormfødsel da:( hehe åssen er formen?
Skattimagen<3 Skrevet 22. august 2008 #16 Skrevet 22. august 2008 Ja har hørt lakserolje er litt skummelt å kan ende i storm fødsel!! Men det er visst kun hvis man er moden da.. Og du er vel moden? Så du har termin i dag!!! Jeg har fortsatt håp om å ikke gå over men spørs om er sååå heldig! Lite tegn til fødsel her hvertfall.. Bare driiit vondt i korsryggen!! Tenkte jeg skulle ned på herkules å trimme litt i dag! Hehe... Luringen inni her har jo ikke festa hue sitt engang så må lure han nedover! Kjedelig gå overtid da, men ut må babyen uansett=)
loffmusa Skrevet 22. august 2008 Forfatter #17 Skrevet 22. august 2008 ja, jg gikk 1-2 t hver dag uka da hue festet seg, så mosjon hjelper. men er ikke like lett for alle pga formen osv.. jg har iallefall ingen åpning for dt skjekket de på sykehuset i går... kunne vært greit å få hun ut i helga. vet du hva du får eller?
Skattimagen<3 Skrevet 22. august 2008 #18 Skrevet 22. august 2008 Godt å høre det funka for deg!! Har gått turer så det holder den uka her... Gjør vondt og blir jo sliten men går fint heldigvis! Tror jeg hadde holdt meg unna allt av legemidler jeg, er skummelt med styrtfødsel osv. Ikke bra for baby heller! Har planer om å føde i helga jeg og=) Vil ha det overstått! Jeg skal ifølge ekspertene få en liten gutt jeg da=D men jeg har tatt det med en klype salt så gjør ikke noe om det kommer ei lita snelle ut isteden! Har så mange kjente som har bomma fælt.. Hehe..
loffmusa Skrevet 22. august 2008 Forfatter #19 Skrevet 22. august 2008 å ja,her er dt meste rosa;) eller iallefall mye jentete da. fått beskjed om jente 3 ganger og og fått 3d bilde av kjønnsleppene så jg burde i grunn være sikker:P hehe
Mage igjen Skrevet 22. august 2008 #20 Skrevet 22. august 2008 Duphalac! Levde på det de to forrige svangeskapene mine, og ibegynnelsen mens jeg ammet. Ble nemlig ikke noe bedre da. Denne gangen har jeg sluppet unna den trege magen, men duphalacen står i skapet i tilfelle..... Det er IKKE farlig for oss gravide!
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 22. august 2008 #21 Skrevet 22. august 2008 Lactulose eller duphalac er snille greier som funker bra. Ellers kan det hjelpe å legge noen svisker i et stort glass vann, la stå natten over. Drikk vannet på morningen (og evt spis sviskene).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå