Gå til innhold

Dere som har flere barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fødselene startet likt med barna? Dvs har de startet med vannavgang, rier eller slimpropp. og har de startet på samme tid på døgnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil dele erfaring?

Skrevet

Jeg har to fødsler bak meg og en i vente. Begge startet med åpningsrier som varte en god stund (latensfase eller hva det nå heter, varte vel halv døgn eller så). Ikke spesielt vonde rier, og rimelig uregelmessige. Ingen vannavgang på noen av dem. Slimproppen gikk vel en drøy uke i forveien på begge. Startet ikke på samme tid av døgnet, men de er begge født på natta.

Skrevet

Første startet med vannavgang, og en stund etterpå rier som jeg såvidt kjente. Ble litt sjokka da det var 8cm åpning for å si det slik.

Vannet gikk ved 17 tiden på kvelden, riene 2 på natta

andre gang startet det med rier, vondere enn første gang, men ikke mer enn litt skikkelig mageknipe. startet ved 12 tiden

Skrevet

vannavgang begge ganger, det samme med min søster!

Skrevet

Vannavgang med begge. På natta\morgenen.

Skrevet

Nei de var ikke like.

Første startet med vannavgang kl.06.00 på morgenen og riene startet like etterpå. Ungen var født 2,5 døgn senere.

Andre gangen hadde jeg uregelmerrige rier som startet på natten. De ble regelmessige kl.13.30 på dagen og vannet gikk kl.24.00 da jeg hilse på jordmoren på sykehuset. Ungen var født 57 min senere.

Første gangen satt riene mest i maven og andre gangen mest i lårene.

Skrevet

Vannavgang med nr 1. Med nr 2 måtte de til slutt ta vannet for å få fart på sakene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...