Peders mamma Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Jeg fatter det ikke helt, men tror jeg har testet positivt nå nettop...tydelig strek loddrett og vannrett...JEG ER GRAVID! Skikkelig skikkelig rart det her....Pergo er vist tingen !
Snuppa's mamma Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Gratulerer:):) Din heldiggris:) Lykke til videre med voksende mage, håper jeg kommer etter om 4-5dager hihi:)
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 gratulerer hva slags symptomer hadde du da?eller om du hadde noen? så bra at å høre at pergo virket..håper den virker på meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå