Gå til innhold

Kreative damer...hjelp!!! ;o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Vi har akkurat kjøpt oss en nydelig rasekattunge (jente,main coon)

Og nå trenger vi et navn...

 

Har du noen forslag?

 

 

Tusen takk!!!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ikke på noen navn i farten, men vet at det er en fordel å velge navn med bokstaven "S" i, ettersom dette er en lyd de reagerer godt på.

 

Samsara f.eks :-)

Skrevet

slet med samme problem, og katta endte opp med å hete superpus!

:)

Skrevet

Zoomi, Zita, eller hva med nicket mitt; Zitara....

 

Mine katter har navn i denne stilen...

Skrevet

Min mann hadde en gang en pus som het Hitler!!! Lite morsomt å stå på trappa og rope på katta...hehe=)

Skrevet

Simba:)) Og der kom jeg ikke på fler:P

Skrevet

Så flinke dere er!!!

 

Kom gjerne med flere alternativer :o)

Skrevet

Jeg hadde en gang en kattepus som het Smirnoff. Hun ble døpt på en søndags morgen av en noget groggy "mor" som trodde det var en hannkatt. Savner Smirnoffen min jeg!

Skrevet

 

He,he,he...ja,jeg vet om en katt som heter Baylis ;o)

Skrevet

Mine nye puser heter Albus og Nenya, synes det fint jeg :)

Skrevet

Min første katt het sussi,så det blir det ikke.

 

Bare kom med flere innspill,mange gode forslag her ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...