Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Har ikke helt bestemt meg enda, hadde kjøpt kjøttdeig og skulle lage meg kjøttkaker tenkte jeg. Men så gikk kjøttdeigen ut på dato igår, så da må jeg på butikken og tenkte jeg skulle kjøpe meg noe fisk idag da. Kanskje lage fiske grateng?
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Fiskeboller i hvit saus, potet =)
yasmina Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 I dag skal vi ha laks og reker i floetesaus med pasta til
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 I dag blir det stekt lever i masalla saus, med ris....nam-nam-- (er egentlig best med nan brød, men har fortsatt ingen stekeovn
bente69;) Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Her lå det en hyggelig lapp i postkassa når jeg henta avisa til mårran, der det stod at det var gategrillparty på lekeplassen kl 1730. Så her blir det grill mat, ostepølse og noe snurra kjøtt og pesto(ser ut som en kanellsnurr), med ovnsbakte poteter med provance krydder, hvitløk og havsalt (verdens beste!!) og salat. Gleder meg til hyggelig samvær med naboene:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Vi ha spist tomatsuppe med makaroni og egg med sønnen, også skal mannen og jeg ha ha Fondue og masse rødvin i kveld.. ) Skulle egentlig kose oss med det i mårra, men jeg må jobbe ekstra på søndag så opp tidlig - så da tar vi det i kveld istedenfor..
solemio Skrevet 22. august 2008 #10 Skrevet 22. august 2008 Biff, pommes frites og ratatouille! Nammenammmmmmmm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå