Gå til innhold

bilstolpose - noen som skal ha det til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe bilstolpose. Mener det kanskje er praktisk mtp på vinteren? Hadde ikke det sist, men da hadde jeg en sommerbaby, så aner liksom ikke hva som lønner seg...Andres synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal ha..hadde med hu forrige,hu er født i nov,så den ble brukt mye.,hu elsket den:)

lunt og godt ,å dette været så d er her på vestlandet ,bådet surt vått å guffent så er d deilig å ligge oppi en sånn pose:)

har ikke funnet hvilken jeg skal ha ennå..kjøpte den jeg hadde til hu på obs..men d er jo 5 år siden snart..å seff er den ødelagt..godt brukt kan du si;)d var en deiligt dunpose..

Skrevet

Jeg har kjøpt bilstolpose! Er førstegangs, men syns da de ser helt geniale ut!! Tror nok jeg kommer til å bruke min masse..

Skrevet

Kjøpte på lilleprinsen.no =) Forresten på tilbud der nå så jeg, satt ned hele 51 kr!!! Hehe

Skrevet

Jeg kjøpte billige vinterposer på Happyland på Svinesund 298,- SEK De er egentlig til å ha i vogna men passer fint i bilsete også og har hull til selene. Gjør jo ingenting at den er litt lang, da kan den brukes i både 0+ setet og neste setestørrelse. Det er veldig kjekt å ha den i setet, så behøver man ikke ta på ungene så mye klær når vi skal ut og kjøre og det er lett å åpne glidelåsen og lufte om det blir for varmt.

Skrevet

Det er tilbud på Odenwalder bilstolpose på barnas hus nå. Satt ned fra 799 til 399, tror jeg. :-)

Skrevet

jeg har kjøpt skinn til å ha i bilstolen og vanlig dress til babyen..... tror vel det holder? dressen er sånn som du kan koble sammen bena,så det blir liksom en pose.....kanskje ullteppe over på de kaldeste dagene? hadde ikke noe pose sist, men han er født i april, så han var jo stor når kuldegradene kom......

Skrevet

Fikk i januar og hadde bilstolpose sist. Kjøpte en fra besafe og hadde akta graco setet. Brukte den helt til det ble for varmt. Denne gangen har jeg kjøpt maxi cosi cabriofix fotpose. Selv ville jeg ikke hatt en veldig tykk pose i bilstolen fordi det lett kan bli for varmt når vi andre har varmeapparatet på i bilen.

Skrevet

Har tenkt på det, men kjøper det ikke før jeg ser at jeg trenger det. Lille jenta kommer i september og det er jo ikke så kaldt da, når vinteren kommer kan det jo hende det holder med dress og teppe over bilsete når jeg bærer hun inn fra bilen til barnehagen for å levere storesøster.

Skrevet

Har lyst på bilstolpose, men har lyst på en der overdelen kan tas av. Har ikke funnet det noen plass, men ser på lilleprinsen at de har en pose beregnet for vogn man kan gjøre det på. Hadde vært så snedig for da er det bare å ta av toppen når det blir for varmt eller når jeg har lagt babyn i vogna. Noen som vet om noen slike??? Må vel sy en selv.

Skrevet

Hei Venter spent på nr 3.

Du finner en på laredoute.no, billig er den også 149,-.

Skrevet

Hei Venter spent på nr 3

Jeg har kjøpt en sånn fra USA, den heter JJ Cole Bundle Me Infant (har også i større størrelser). Har lest mye bra om den, og at selv i Minnesota, der det blir veldig kaldt om vinteren (minst like kaldt som Norge) så holder babyen seg varm. Og den har glidelås slik at hele toppen kan tas av, eller bare brettes ned.

Du kan søke på ebay eller gå til denne lenken og se dem:

http://search.ebay.com/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=jj+cole+bundle+me

Her er hjemmeside til JJ Cole: http://www.jjcoleusa.com/

I tillegg, så er den testet i USA til å være trygg å bruke i bilseter. Selv hadde jeg sommerbarn sist så trengte ikke noe sånt, men skal prøve denne gangen med den her JJ Cole Bundle Me.

Skrevet

Jeg kjøpte en sånn som du trekker utenpå selve stolen,med glidelås helt ned,så slipper jeg å pakke inn lille-vennen i alt mulig før han skal i stolen =)

Skrevet

Jeg kjøpte Odenwalder setepose som er på tilbud på Barnas Hus tidligere i uka:) Tenkte å bruke den i vogna også så da blir den nok mye brukt:) Storesøstera ble født i mars og hadde ikke behov for det.Har en større Odenwalderpose til henne fra forrige vinter- men den kommer hun til å trenge i vinter også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...