Gå til innhold

Suge han til det går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at menn vil at dama /kona dems skal suge dem til det går i munn hennes????

Synes er kvalmt hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt at menn liker det, og det er normalt at kvinner ikke liker det.

Du trenger ikke suge til det går for han, men stoppe akkurat like før. Det går da an å snakke med mannen om hva en liker eller ikke liker, så slipper du en ekkel opplevelse.

Skrevet

Det er vel helt individuelt begge deler. Men tror de fleste menn vil komme inni munnen. Noen damer liker det, andre ikke. Jeg for min del liker det:) Og det er mannen min glad for;)

Skrevet

Ja, det er veldig normalt. Mange jenter liker å gjøre det, mange gjør ikke. Jeg synes ikke det er noe å skamme seg over hvis man ikke vil, det er da ikke det mest appetittvekkende man kan ha i munnen... :)

Vil si det også kommer mye an på sæden til mannen. Noen har sæd som ikek smaker noe som helst, mens andre... ja, la oss ikke gå der engang!

Skrevet

Med min x hadde jeg ingen problemer med det. Likte det.

Men med min mann så liker jeg det IKKE...... Stor forskjell på konsistensen som gjør at jeg brekker meg om mannen min kommer i munnen.....

Skrevet

Jeg synes det er supersexy når han spruter i munnen min. Pleier å ta den ut når han er nesten ferdig å sprute, så jeg får sæd i ansiktet og håret også. Synes det er en huge turn on jeg da, men vi er alle forskjellige.

Om du ikke liker det, må du fortelle ham det så kan han trekke seg ut og sprute f. eks i ansiktet ditt i stedet. Mange menn synes det er dritsexy også.

Skrevet

Ja, det er vel innenfor "normalen" vil jeg tro. Jeg gjør det ihvertfall med min nåværende.

Men i ansiktet? Nei takk!

Skrevet

Jeg suger han til han kommer, men jeg tar det ikke i munnen. Det er ikke must for han, men spurte han om det, og han synes det hadde vært spennende da. Tror ikke de fleste menn bryr seg sånn kjempemye om dama tar det i munnen eller ikke, de er vel fornøyd bare de blir sugd antar jeg :-)

Skrevet

Min sambo liker godt at jeg tar det i munnen,evnt at han får sprute i ansiktet/puppa mine... Gjør meg da ingenting. MEN, da skal vi ha hatt sex først, sånn at jeg har fått orgasme og ;)

Skrevet

Ja, det er helt normalt.

Jeg synes ikke det er kvalmt i det hele tatt, klart jeg suger samboeren min!

Skrevet

Ja jeg suger også selvsagt mannen min til han kommer, inni munnen min. Jeg synes ikke det er ekkelt i det hele tatt. Men jeg svelger ikke da. Vet mange gjør det også. :)

Skrevet

Suger, men ikke noe ejakulasjon i min munn. Pupp og ansikt er greit, og veldig sexy;0.

Men hvordan orker dere å ikke svelge, da jeg tillot at ahan kom i munnen min, måtte jeg svelge med en gang. Minner meg om en scene i filmen Kids, der jentene snakker seg imellom at etter at en har sugd og svelget, så trenger en et stort Mc.Donalds--måltid etterpå, for å fordøye spermen og smaken av den.

Skrevet

Lurer nå på om jeg er et jævlig dårlig koneemne..:-)

Jeg suger men jeg får ikke til å bare suge til han kommer. Må bruke en blanding av hånd og munn, og mot slutten er det stort sett bare hånd...

Blir jo helt ør og sliten i kjeven av å suge HELE tiden..

Ikke har han kommet i munnen min heller da, av overnevnte årsaker..

Hmm...

Skrevet

En liten digresjon, bare... Men den filmen er sinnsykt bra.., Og sterk!!

Skrevet

meg som skrev om Kids over her: ja den er råbra, og sinnsykt sterk.Elsker den filmen, selv om den jo ender tragisk. Men Chloe Sevigny gjorde det stort etter den filmen også da, husker jeg synes hun hadde så kul stil dengangen i 1996 (eldgammel jeg).

Skrevet

Jeg kommer aldri til å glemme den filmen... Men det er faktisk ikke så mange som har hørt om den... Når jeg forteller om den, blir jeg ofte møtt med det at de aldri har hørt om den en gang! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...