kattpus_Med ny spire Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Skal til legen til tirsdagen, og tidlig ul neste mandag,men jeg bekymrer meg så veldig.... Jeg har vært hos JM, da jeg dette sv.skapet skulle ha oppfølging. Men tankene går jo, og jeg hadde lungebetennelse for 6-7 uker siden, gikk da på dv tabl i disse 3 ukene,samt at jeg var jo å tok rtg av lungene. Sykehus dama spurte meg om jeg var gravid,men da viste jeg jo ikke det.... Er så redd for at ting skal gå til helvete denne gangen og....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå