Gå til innhold

Jeg er super bekymret....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til legen til tirsdagen, og tidlig ul neste mandag,men jeg bekymrer meg så veldig....

Jeg har vært hos JM, da jeg dette sv.skapet skulle ha oppfølging.

 

Men tankene går jo, og jeg hadde lungebetennelse for 6-7 uker siden, gikk da på dv tabl i disse 3 ukene,samt at jeg var jo å tok rtg av lungene. Sykehus dama spurte meg om jeg var gravid,men da viste jeg jo ikke det.... Er så redd for at ting skal gå til helvete denne gangen og....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...