Gå til innhold

Hvor finner dere brudepikekjoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger 4 stk, jentene er i alder 2, 5, 7 og 11 år. Vi ønsker helst noen fine, enkle kjoler de kan bruke i andre sammenhenger senere. Noen gode tips? Har bare såvidt èn måned på oss....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje på Assessorize? (Sikkert feil-stavet:-/)

Skrevet

kjøpte også på ebay, 120 kr inkl frakt.

da gjør det ikke så mye at brudepikekjolen ikke blir brukt bare den ene gange..

Når det er sagt: nå ligger den i kisten med karnevalstøy :-)

Skrevet

Hei jeg har tittet på disse kjolene..hvordan kan du får en kjole til 120 kr ink frakt?da er du god..bare frakten koster 45 dollar og det er 247 kr og så kommer prisen på kjolen i tillegg..men billig var det ihvertfall:-)

Skrevet

Hei ta en titt inne på www.dku.no der har de mange fine og servicen en knall god..der kjøpte jeg alle mine 5 kjoler..jentene ble små prinsesser i de:-)

Skrevet

Glemte å si at noen av kjolene ble litt for lange til jentene..men hun la opp kjolene gratis for meg slik at de ble helt passe..fikk også med 5 søte tiaraer som jentene kunne bruke på kjøpet..makan til service skal du lete lenge etter:-)

Skrevet

Mulig prisene har gått opp på ebay?

Mener det var ca kr for kjolen jeg da, og resten i frakt.

Handlet flere ting og hadde combined shipping på produktene.

Det kom raskt, hadde kvalitet og var rimelig :)

Skrevet

skal bruke kjole fra ellos som står i sommerkatalogen. hvorfor gjøre det vanskelig.

Har en brudepike-kjole hengende i skapet fra et bryllup i fjord som jeg ikke blir kvitt. Sum pr brudebarn kom påover 900 kr. synes det var vel mye jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...