Gå til innhold

søke jobb uten cv,attester eller noe.. null utdannelse. null erfaring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nada niks.. må jo ut i jobb når hun begynner i b.hage som 1åring..

får vel bare ta til takke med kassejobb da. men om jeg får det da.. uten noe som helst papirer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt ordner seg for snille piker vet du :)

Et sted må man jo begynne!

Jeg hadde ingen av de tingene jeg heller, men man kommer lang vei med å smile pent og være lærevillig fant jeg ut ;)

Fikk komme på 5 intervjuer etter å ha søkt litt og fikk tilbud om jobb hos 4 av dem. Det var 3 kontorjobber og en jobb i klesbutikk.

Man blir ikke rik så lenge man ikke har noen utdannelse eller fantastiske gründer ideer, men jeg tjener veldig greit nå og vi lever godt.

Utdannelse skal jeg ta når min kjære er ferdig lærling nå neste sommer :)

Skrevet

CV må du ha, det er viktig og sender ut et godt signal om at du virkelig har lyst på jobb og har reflektert litt rundt hva du har av erfaring, hvilke egenskaper du har og hvorfor nettopp DU burde få den jobben du søker på.

Du har kanskje ikke utdannelse, men erfaring har du!! Masse, helt sikkert - du tenker bare litt "feil". Det at du får et barn vil gi deg erfaring med å ha mange baller i luften på en gang, du er - eller kommer i hvertfall sikkert til å bli, veldig flink til å organisere og få ting til å skje (alt sånt svada må stå på en CV).

Hvis du noen sinne har gjort noe arbeid, selvom du ikke har fått betalt for det, eller det bare har vært for en uke, er erfaring. Driver du med noe sport, skal det med. Alt som viser hvem du er og som du kan dra noen gode egenskaper ut i fra.

Du får sikkert en kjempefin CV! :)

Skrevet

Man kommer ofte veldig langt med å uttrykke i at man er en blid og positiv person, veldig gira på å begynne å jobbe etc etc. Hvis man søker jobb i butikk (har ansatt endel folk i den bransjen), så vil du ikke tro hvor mange dårlige søknader som kommer inn! Jobb med søknad og cv, som chellbell skriver, og vær litt gira, ta en tur innom og presenter deg, så du stikker deg litt ut... Det går helt sikkert fint! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...