Lurvehette Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Min plan er å komme på fødestuen...... Kan jo håpe i det minste;) Men skal nok være i nærheten av hjemmet, slik at det ikke er langt til sykehuset i tilfelle rottefelle. Feire bryllupsdagen vår som er på tirsdag, med en god biff i morgen kanskje.....
2gullklomper Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 bryllup å barnedåp! Vi får en travel helg!
Matitt ,Mini, og Ny Mage:) Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Vi skal på harry-tur til Sverige, hehe:) Og da skal jeg kjøpe meg en stooor flaske baileys som jeg skal kose meg med etter graviditeten
Mamman til Ovedie Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 55 dager igjen så nå får lykketrollet sin første flytur. Reiser en tur nordover for å besøke familien før fødselen :-)
lena26 Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Jeg har tenkt å føde, ellers gå i bursdag og slappe av og kose oss
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Vi skal i bursdag med middag og kake. Og lørdag til søndag får vi besøk av samboeren min sin søster. Så må vi få sagd noen trær og diverse annet morsomt.
Gjest Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 INGEN planer.. kommer til å kjede med fordærva.. sambo skal jobbe.. så kveld lørdag og tidlig søndag.. så jeg er hjemme med småtten;) Blir vel en film og noe digg. Satser på litt besøk på lørdagskvelden. I dag blir det hjemmelaga pizza;)
tjommis Skrevet 22. august 2008 #10 Skrevet 22. august 2008 Jeg har lyst til å føde... termin i dag:-)
Malyn og lille knøtt i magen<3 Skrevet 22. august 2008 #11 Skrevet 22. august 2008 Vi har kjøpt oss leilighet,og den får vi i marra;D har bodd i esker en ukestid nå,så blir veldig deilig å hvertfall få flytta eskene til den nye leiligheten, begynne å male og vaske ned den gamle leiligheten! Så det blir nok å ta seg til fremover nå! Men sånnt er jo bare gøy da:O)
Ayka 09+13+14 Skrevet 22. august 2008 #12 Skrevet 22. august 2008 Jeg skal jobbe hele helgen :/ Men neste helg så blir det hyttetur på meg også
Oi ..! Skrevet 22. august 2008 #13 Skrevet 22. august 2008 I morgen skal vi på Polarn o Pyret og bruke avsindig mye penger på klær til poden! Jeg har trålet Cubus, Kappahl og de andre kjedebutikkene for å finne barnehagetøy for høsten og vinteren, men ... Jeg er så fryktelig sær på hva jeg vil at han skal ha på seg. Liker et rent uttrykk, ikke sånn masse digre tegninger over hele magen og måtte Gud forby; dødningehoder, nagler og rock'n roll-svart design. Fikser det ikke, rett og slett. Vil ha farger! Gul, grønn, oransje, turkis, rød og blå - og det er ikke så lett å finne. Har kjøpt med det jeg har funnet, men nå går altså turen til Polarn o Pyret. Dyrere, men veeeldig deilig. Deretter skal vi rusle en tur på Aker Brygge så poden får se på båter, busser og trikker, og så avslutter vi med en kopp kaffe og en vaffel på en kafé hvor vi alltid treffer venner og familie. Søndag skal vi klippen plenen (siste gang i år?) og tømme garasjen for søppel og dra på fyllinga. Sånt må jo også gjøres ...
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 22. august 2008 #15 Skrevet 22. august 2008 Skal på skolen i kveld..og i hele morgen og formiddag... så skal vi endelig noe gøyt....tar med hele familien på cirkus. feire min mors bursdag søndagen sikkert
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 22. august 2008 #16 Skrevet 22. august 2008 Føde? Har termin tirsdag. Ellers har samboer bursdag så jeg skal prøve å stelle i stand litt ekstra for han hvis jeg klarer. Blir det noe, så blir det kaffeselskap med familien på søndag tenker jeg. I morgen, lørdag, skal vi nok slappe av mest mulig og jeg må se å få ut fingeren å pakke sykehusbagen helt klar. Skal få samboeren til å leke med veslejenta litt, for mammaen har vært litt fraværende på aktivitetsfronten i det siste. Og sove...er så trøtt for tiden, så jeg trenger å lade batteriene litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå