Gå til innhold

Hurra! Nå kommer Knøttet!!


Løvemor77

Anbefalte innlegg

Akkurat da jeg hadde slått meg til ro med at jeg kom til å bli en av dem som går to uker over tiden, så gikk vannet gitt. Hadde gjort avtaler og greier i dag, men måtte bare kansellere og vi dro til sykehuset for en sjekk.

 

Joda, vannet var gått, men siden alt sto bra til med barnet og jeg ikke hadde fått rier ennå, ble vi sendt hjem. Skal tilbake i morgen tidlig for igangsetting av fødsel dersom det ikke starter av seg selv i mellomtiden. Jordmoren tok et forbehold om kapasitet på avdelingen, så i verste fall må jeg vente med å føde til lørdag.... Helse-Norge i dag. Her er det bare å knipe igjen hvis fødeavdelingen er fullbooket!

 

Tar det hele med overraskende stor ro, og måtte le litt da jeg tidligere i dag så hvilken absurd situasjon jeg befant meg i:

Først fikk samboeren min en krise-telefon fra jobben som gjorde at han MÅTTE dra på jobb en liten tur og lot meg bli alene hjemme med hans datter. Ble litt stresset da, ja.

Så kom middagsgjestene vi hadde invitert i god tro i går.

Dernest ringer vår nabo på døren, desperat i blikket og spør om jeg kan passe datteren hennes et par timer fordi hun MÅ på et viktig møte. Jeg tenker som så at har jeg først ett barn å passe, kan jeg vel like gjerne ta to...

Så mens jeg løp i skytteltrafikk mellom toalettet og stuen og de første riene kom, var jeg vertinne for våre gjester, disket opp med middag og barnevakt for 2 barn.

Yeah!!

 

Uansett: I morgen (eller lørdag) kommer Knøttet og vi gleder oss SÅÅÅÅ mye!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så heldig du er som er så nær:)

må innrømme at jeg er litt misunnelig her jeg ligger 2 dager på overtid.

du må skrive fødselhistorien din etterpå.

masse lykke til, det kommer til å gå så bra!

 

ane29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvemor77.så tøff du er.ser ikke for meg at det er så mange i åpningsfasen som orker å varte opp og passe unger:)masse lykke til.klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er jo helt utrolig!!! HA-HA!!!!

Tenker du er i fødsel nå jeg...om ikke det er vel overstått!!!

Sønnen min har bursdag i dag, så hadde jo vært stilig om du fikk samme dato;-)

 

Hold oss oppdatert da!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...