Helnøtt med spire:) Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Håper noen er våkne og kan svare. Vi var på privat ultralyd i dag siden jeg ikke viste helt hvor langt jeg var på vei. Viste seg at jeg er ca 6 uker og 2 - 3 dager på vei. Jordmoren sa at hun så et hjerte som banket, men hun syntes hun så lite væske der det lå. Hun spurte om jeg hadde hatt noe vondt, men det har jeg ikke. Hun sa også det kunne være like vanlig som motsatt. Ville jeg skulle komme igjen om 2 uker. Jeg sitter her og bare er nærvøs. Har vist jeg har vert gravid i 4 uker ca nå og begynt som smått å glede oss så klart. Har to friske barn fra før og aldri opplevd en SA, ikke at det trenger å bety noe. Men det jeg lurer på, Er det noen andre som har opplevd lignenede og alt har vert fint? (jeg går ut i fra det er væske rundt der det ligger hun mener) Mannen min mener jeg ikke bør bekymre meg å sier dette vil gå bra. Men jeg klarer ikke slappe av. Skal på tidlig vakt i morgen halv 8 og jobbe natt i helga og har jobd ellers hele uka. Kjenner at etter dette i kveld så finner jeg ikke styre til å gå på jobb i morgen. Kommer bare til å tenke på dette. Har slitt med hodeverk siden søndag, som kun gir seg rett før jeg legger meg om kvelden. Så dette i dag toppet bare alt. *trist*
* 5 om dagen * Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 først vil jeg gi deg en klem :-)) Også er det kanskje lurt å gå til lege eller jm for å få vite litt mere om dette? Kan ikke gå å tenke på sånt, så da er det bedre å snakke med noen. Er nok litt for mye som sviver oppe i hodet på deg,siden du har mye hodeverk, og husk på at du blir fortere sliten nå... Men jeg skjønner at du er bekjymret.. Jeg har aldri vært til kontroll så tidlig,så derfor vet jeg altså ikke... men lykke til :-))
Helnøtt med spire:) Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 Takk for fint svar! Varmer altid med en klem:) Kjenner dette ble mye. Får ikke til å sove engang- Huff.
* 5 om dagen * Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 leste litt rundt, og det som stadig kom opp,var at for å øke fostervann mengde, måtte en drikke masse vann...det er det eneste rådet jeg kan komme med nå da....og prøv å slapp av, det er alltid bra for den lille i magen :-))
Helnøtt med spire:) Skrevet 21. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2008 Sier du det ja? Da skal jeg jammen ta meg en slapp av dag hjemme i morgen og bare drikke masse vann. Har så vondt i hodet at jeg hadde nokk ikke klart å gått på jobb. (det gir seg ikke) Tusen takk for svar 5 om dagen:) Dette gjorde meg litt rolig!
* 5 om dagen * Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 så bra da :-)) ha en velfortjent fridag i morgen, og kos deg med vann, og tenk på at det er jo til den lilles beste....også så billig et råd da, det koster jo ikke stort :-)) God natt til deg, og prøv å sov godt.... *klem* ps:husker deg fra tidligere......
Helnøtt med spire:) Skrevet 21. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2008 Takk for det. Og en god natt til deg også Og skal jammen nyte fridagen i morgen, alt for redd for lille spiren allerede. Så koselig! Lenge si jeg har vert her nå, har hatt det travelt med skole å jobb. Så hadde ikke reint med det. Husker deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå