fumlis og skrikerungene Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Du var ikke på msn, så du har en PM fra meg;-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Næmmen ååååh, er dere to venninner dere da?? Jaaaa, må legge det ut på skravle også kanskje?=) Så alle får det med seg liksom=) At dere har venner og MÅÅÅÅ skrive det slik at alle får det med seg.. Herregud, er vel bare å skrive det på MSN. Ikke bruk opp plass her inne til SHIIIIIT... Tazte priv LIZZM!!!!
Gjest Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Du leser tydeligvis ikke godt nok du da lille venneløse takras.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Hhahahah, å joda du! Har ikke falt deg å kunne sende sms heller da? Eller er det dette konstant behovet for oppmerksomhet her inne som gjør at folk starter slike piss-tråder? Bare lurer. Men fikk hvertfall meg en god latter nå ser at du tenker nøyaktig så kort som det ante meg. Og om dere ikke har nr til hverandre, mobil eller whatsoever.. FULL KRISE når en ikke får lest PM med en eneste gang altså, da er det ut i egen tråd med det maset der. Tydeligvis greier dere ikke å kommunisere uten internett? Hehehehehehe.. Ahhh, dagens latter! :-) takk!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Eller har røykinga di slitt ut den allerede så forpesta lungekapasiteten din? Regner med stemmen din er som en dranker, håret tynt og innrøkt, for ikke å snakke om hud og tenner.. wæææææk... Og Dr.Yppert kaller deg DAME !? :-D Nei fader, da vil jeg heller ha overvekt og kalkunfitte enn å være som deg. Jeg er feit, du er stygg, men jeg kan slanke meg Og btw.. jeg er ikke feit (noe som sikkert tirrer deg veldig nå), derfor gosser jeg meg over at du røyker og forpester din egen kropp =) Ingenting gleder meg mer nå! =)
Gjest Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Da må du ha et deprimerende liv, hvis jeg som et nick kan glede deg så mye=) Kan ikke si noe annet enn, triste saker.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Hahaha, tynneste svaret ever Daaakal.. ekke så greit med røykånde, eldret hud og all den dritten som fulger med. Er nok en god del andre ting skavanker også der i gården, men de gidder jeg ikke høre om. Lar deg heller bare få innbille deg selv at du har smal midje så lenge=) Natta Angelica;) Liker at du gir meg oppmerksomhet, men nå er jeg lei. Finn noen andre. Du er både kjedelig og oppbrukt.
Gjest Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Hehe.....dæven, oppmerksomhet??? Snur du deg bort fra speilet du glaner i så opplever du nok fort at den oppmerksomheten kun er deg selv........til deg selv. Selv om du har for vane å prate babyspråk til enkelte så høres det utrolig teit ut når det kommer fra en såkalt perfekt mor, så da anbefaller jeg deg å ta med rynkeskinnet ditt inn i bilvasken å få rensket opp litt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå