Bolla og lille rosin Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Jeg er nå henvist til gu av min fastlege. har tatt blodprøver og sjekka hormoner, og alle de var iorden.. men jeg med min legeskrekk og bekymringsevne begynner med en gang å lure på hva som kan være galt nå?? hvilke ting kan være galt om det ikke er hormonene?? vil gjerne vite litt på forhånd i stedt for å bli overrasket på undersøkelsen. vi har nå prøvd i 18 mnd, og hverken meg eller sambo er sjekket utenom mine blodprøver (sambo har barn fra før). takker for alle svar!!
Vannmannmirakel Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Hei! les mitt lange innlegg på denne siden: http://www.barnimagen.com/forum/thread/138508122 I 30% av tilfellene finner man ikke noe galt med hverken kvinnen eller mannen, når det gjelder fertilitetsproblemer. I ca 30% av tilfellene finner man at det er noe "galt" enten hos kvinnen eller mannen. jeg skjønner at man kan ha legeskrekk og være engstelig for om noe er "galt", men i denne sammenhengen er det vel så viktig å tenke positivt og gjennomføre en skikkelig utredning, slik at man enten ikke finner ut at noe er "galt", men at alt ser fint ut, eller at man finner noe man kan gjøre noe med. Som de fleste sikkert er klar over, må man finne hva som er galt, før man kan gjøre noe med det, og i våre dager er det også som kjent utrolig mye man kan gjøre noe med i forhold til fertilitetsproblemer!! Så veldig lykke til!! Pust med magen og fortelle legen din at du er engstelig (se på det som trening, for når du blir gravid, må du se noen av dem (legene altså)) og skift lege dersom det er mulig, hvis ikke du er fornøyd, de er som kjent minst like forskjellige som advokater og rørleggere! ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå