Gjest Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 ble gravid uten prevansjon. hun var ønsket. jeg var ute i praksis som jeg hadde fått inntrykk kunne gi meg foreldrepenger. det var den informasjonen jeg hadde fått. men nei. samboer er i ny jobb (fast ansettelse i november) så han har en inntekt på 15tusen i mnd. husleia er på 7000kr. vi har just flyttet inn i ny leilighet så jeg vet ikke helt hvor mye strømmen kommer til å ligge på. jeg går på yrkesretta attføring nå å får ca 7000kr i mnd. de forsvinner med ei gang hun lille blir født. da har vi kun hans inntekt å leve for. håper bare han går opp i lønn etter fast ansettelse. har jeg vært naiv som har trodd at dette vil ordne seg?? er det noen som ser på dette som umulig? jeg har aldri vært en storforbruker av noe som helst.. jeg har veldig kontroll på økonomien nå å vet alltid hvor mye penger som går ut å hvor mye vi kan bruke på ditt og datt. er veldig til å planlegge hva som skal gå til hva. men hjelper det visst vi likevel ikke kan gi jenta vår det hun trenger av materialistiske ting??
siddismamma Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Jeg tror man får til det man vil. Kjenner studentpar som har fått barn under studiene, og fått det til, men det er klart det blir tøft med så lite å rutte med, spesielt når dere er vant med å ha mer. Men du kan vel kanskje få deg en kvelds eller helgejobb selv om du er i barselsperm? Så får pappaen litt alenetid med nurket, og dersom du tjener f.eks 5000 i mnd så har dere jo tross alt en tredjedel mer enn 15.000. Lykke til!
Gjest Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 vil bare forsvinne i et hull i jorda.. jeg har så problemer med det sosiale.. å jeg har alltid slitt mye med skole.. har ingen attester,ingen referanser, er ikke så flink til å lære.. er veldig åpen om det da, men det hjelper jo ikke når jeg skal søke jobb..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå