prinsessa av HOR Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Hvordan er det egentlig å være så feit??? Er det ikke flaut når du går og handler og det eneste som havner i handlekorga di er slikt som får blodårene dine til å ringe ambulanse? Er det ikke flaut og gå og kjøpe pøles og hamburger på bensinstasjon? Å hvordan er det å få avslagg fra menn??? Å til slutt: hvorfor tar du ikke og slanker den feite, stygge kroppen din????
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Funderer litt på hvordan det er å ha så lite skriveferdigheter som deg?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 såså... tjukka er gravid igjen med nr. 7! Tror du må være snill med Burgerqueen:-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Er det ikke flaut å være så opptatt av andre sin kropp?
prinsessa av HOR Skrevet 21. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2008 Du trenger ikke og bekymre deg lille venn;) Jeg klarere meg helt fint jeg, heller noen skrivefeil enn å være feit og stygg!!!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Kjære prinsessa av HOR!!!! Hvordan føles det å være så alene å patetisk at det eneste en har å bruke kveldene sine på, er å i sitte inne på et foreldreforum å oppføre seg som en liten drittunge?
prinsessa av HOR Skrevet 21. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2008 Ha, ha!!! For den jævla engelen er jo ikke opptatt av andre sin kropp mener du??? ingen er jo så opptatt av "skarnglekasser" så det engelen er!!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 At du klarer deg fint i en liten oppblåst kropp fylt med vann og fett sammtidig som du har kjøpt speilet ditt på sirkus slik at kroppen din fordreier seg til å se ut som en spiker er ikke helt hvordan den virkelige verden ser deg snuppa=) Så mens du hiver deg over feite er nok et desperat forsøk på å dempe dine egne fedmeproblemer=)
prinsessa av HOR Skrevet 21. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2008 så og diskutere hvem som stapper mensblod i tryne er mye bedre da eller??
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 Ja det vil jeg si. Heller det en å rakke ned på enkeltpersoner!! Virker som du mangler en skrue eller to!!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #11 Skrevet 21. august 2008 Totesengel er vel ikke en enkeltperson... hun er jo like stor som 2 enkeltmennesker:-)
prinsessa av HOR Skrevet 21. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 21. august 2008 For du mener at engelen ikke rakker ned på noen? Hun gjør jo ikke noe annet jo!!! Så det er helt ok at hun rakker ned på oss slanke, men det er alltså ikke lov å rakke ned på de som er feite? Den var faen meg god. Engelen har bare godt av det, hun ber jo omtrent om det da.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #14 Skrevet 21. august 2008 Åh haha så morsom du var da lillevenn... DUST!!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #15 Skrevet 21. august 2008 Hva toesengel gjør eller har gjort innpå her kan jeg ikke uttale meg om, har faktisk ikke lagt merke til henne tidligere. Men jeg syntes dette var et utrolig barnslig og unødvendig innlegg!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #16 Skrevet 21. august 2008 Selv om hun rakker ned på andre, er det da ikke bedre å heve seg over det, og ikke gjøre det samme selv? Vil ikke si du er noe bedre enn henne da!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #17 Skrevet 21. august 2008 Så lenge vi ikke har sett noe bilde av deg, så kan vi jo bare gå ut i fra at du er både stygg, feit, OG har dårlige skriveferdigheter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå