Meg + 2 prinsesser Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Og som kan forklare den for meg? For jeg skjønte ikke et kvekk!! Det var jo ikke noe sammenheng i det hele tatt jo! Særiøst, nå ble jeg skuffa her:/
badass_suburban-mom Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Må det være en sammenheng? Da har du nok ikke skjønt den,nei. Hva var det du ikke fikk grep på da?
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 hehe, det samme tenkte jeg. synes den var direkte ræææva... må være noe dypere som jeg ikke fikk med meg.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 21. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2008 Neida, det må ikke være en sammenheng, men hva var det på slutten liksom? Fuglen som hakka på babyen i vogna? Nei, den skjønte jeg ikke gitt, er visst ikke av den dype sorten jeg heller;)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 nei, det samme tenkte jeg. ble så overrasket når rulleteksten begynte, trodde den knapt hadde begynt.
melke-q Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 fortell da, suburban-mom! fikk ikke grep på noen ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå