lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 pluselig, sånn innimellom så føler jeg at jeg er håven i ansiktet. jeg ser det ikke, men kjenner det. føler meg liksom støl/stiv i ansiktet, og det pulserer. er i uke 35. er dette helt normalt?
Shabby Cheap Chic Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Ikke for å skremme, men ei venninne av meg følte det sånn i slutten av svangerskapet og hun hadde svangerskapsforgiftning... Men kan bare være vannoppsamling eller noe.. Vet ikke jeg assa. Men er deu urolig så få deg en time hos legen i morra...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Fødetryne som det så fint heter. Men litt tidlig kanskje, så vær obs på andre symptomer som hodepine, ødem i føttene, kvalme, svimmelhet. Kan indikere svforgift.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2008 ok. ja, får se det litt ann. men blodtrykket og urinen har vært fin hele veien..... takk for svar!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2008 ok. men som sagt så ser ikke mannen min at jeg er håven i ansiktet, jeg bare kjenner det. er litt håven i hendene. fødetryne ja, hehe! vil gjerne føde snart, men er litt for tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå