lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Bedre sent enn aldri, men har lagt ut bilder av det lille gullet vårt nå. Fødselshistorie la jeg ut da jeg kom hjem fra sykehuset.. Emilia ble født 02.08.08 på Ullevål sykehus. Nå er hun 19 dager gammel og vi koser oss som bare det. Hun er en stor jente som krever mye mat så dagene går for det meste bare til amming, amming og mere amming.. Blir litt tid til kos og da, og nå har hun begynt å smile litt til oss Vi ser fremgang hver eneste dag som går og det er artig. Avslutter med dette min tid her inne på BIM og takker for meg Bra side dette her som har hjulpet meg med masse gjennom svangerskapet. Masse lykke til jenter! Gled dere masse masse, det er så utrolig verdt alt man må gjennom! Mvh
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Så nydelig!!! Gratulerer så mye med vakkringen!!!
mimmimor30 Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Det var en nydlig prinsesse du og din mann har fått! Gratulerer så mye! Jeg selv venter en liten tulle om noen få uker og er kjempe spent!
Gjest Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 For ei vakker tulle dere har fått Gleder meg stort til vi får møte vår lille frøken også :)
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 23. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2008 Tuusen takk for det jenter! Masse lykke til videre til dere! Gled dere,, det er helt fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå