Gå til innhold

Induksjon eller gass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best? Pris? Merke? Trenger også tips om innebygd stekeovn:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste en undersøkelse i Teknisk Ukeblad, der kom induksjon best ut, også med tanke på økonomi. Jeg har selv induksjon og er veldig fornøyd :) Merker det best når jeg bruker andres komfyrer, da ser jeg hvor trege de er. Gass har jeg liksom ikke helt sansen for, mest med tanke på å holde det rent. Indusksjonstoppene er jo lette å holde rene.

Skrevet

Takk for svar:o) Som alt annet er det sikkert stor forskjell på kvaliteten på disse toppene. Noe spesielt merke å anbefale?

Skrevet

Om vi hadde bygd nytt hus,så ville jeg ha laga plass til induksjon,4 plater og 2 gassbluss i tillegg. Gass er supert,men ikke til alt.(hadde det til steikovnen også,det sugde!) Har bodd steder der det bare har vært gass,og det har stortsett funka greit,men synes det er greit med induksjon nå da,går nesten like fort(men blir ikke like varmt) Ikke så kjekt å la ungene holde på med gass da,så greit å ha alternativ.

De dyrere er ofte bedre,så ikke kjipt deg _for_ mye. Har Bosch nå(både komfyr og ovn),det er ikke superbra,men er likevel fornøyd:-) Greit siden vi skal selge om noen år,og da får man ikke noe ekstra for å brukt flere titalls tusen på hvitevarer...

Skrevet

Kom på en ting til, induksjon er jo meget barnevennlig :) Platene er ikke så veldig varme når gryta er tatt vekk. Dessuten skjer det ikke noe hvis det ikke står en gryte på plata.

Jeg har hel komfyr, ikke bare topp. Har Grepa og er fornøyd, men har bare prøvd IKEA sine utenom, ikke store forskjellen.

Skrevet

Vi er veldig fornøydde med vår induksjonskomfyr :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...