Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Spør vel strengt tatt ikke om råd eller noe sånt, men må bare få luftet hodet mitt litt.. jeg sover ikke på nettene, jeg fungerer ikke på jobb, jeg fungerer ikke hjemme heller. Fordi jeg har klart å forelske meg i en venn av mannen min. Han er jo som oss; godt gift med små barn. Jeg bruker dagene på jobb til å fantasere og drømme om denne mannen, hva vi skulle gjort med hverandre, hvor fint det hadde blitt osv.. Jeg har noen lyse øyeblikk av og til hvor jeg ber meg selv om å ta meg sammen, tenke på familien min, rett og slett være litt mer rasjonell, men det er vanskelig. Han opptar hele min tid.... Jeg trodde aldri dette skulle skje med meg.. men nå står jeg altså her. ulykkelig og med dårlig samvittighet. Æsj for et liv jeg har akkurat nå....
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Bruk heller de tankene på noe positivt du Vi alle kan en eller annen gang i livet bli små forelsket i andre. Du får trøste deg med at det mest sannsynlig går over med tiden
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Det går over...hatt det slik ett par ganger jeg og. Og vi har vært sammen i mange år.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Dette er helt normalt! Slapp av, det går over. Skjønner ikke at folk blir så redde og ute av seg om de forelsker seg. Trodde du at du skulle slutte med det fordi du har bundet deg til en mann? Sånn er det ikke. Men voksne, ansvarlige forholder seg mer til fornuft enn til følelser.
Northernlights Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 1) Ikke fortell mannen din dette. Hold det for deg selv. 2) Ikke skam deg over at du har følelser, men bruk det til noe positivt i ekteskapet ditt. Nyt at du lever innvendig, og sett søkelyset på forholdet ditt,mannen din og det dere har sammen. Utnytt følelsene, og bruk dem i samlivet med mannen din (det går an!). 3) Når han "andre" dukker opp i tankene, skal du tenke på noe som irriterer deg ved han. Tro meg; det finnes irriterende ting ved alle. ;o) 4) Ikke gi følelsene næring! Dvs ikke oppsøk situasjoner der du blir alene med han. 5) Dette går over =o) Been there =o) Og det gikk over. Etterpå tenkte jeg at "herlighet, går det an??haha!" ;o) Det tok ei stund før det var borte, men når "de forbudte" følelsene forsvant, var de virkelig borte for godt! Puh! Da var jeg lettet... Jeg ga ikke næring til forelskelsen, og det er mitt viktigste råd til deg.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Synes du kommer med gode tips, og vil bare legge til at selv om man kanskje ikke kan styre følelser, så kan man så absolutt styre handlinger...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Mange som mener det er utroskap å bli forelsket, men du kan jo ikke styre følelser. Iallefall ikke jage dem bort når de først er der. Utroskap skjer ikke før du med vitende vilje oppsøker mannen, og lever ut følelsene. Før det er det bare følelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå