Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Hvorfor skal alle på død å liv ha disse dressene til barna.Betale så mye for en dress som barnet vokser ut av føre det kan slite den (det gjelder di som kjper slike dresser til barn som ennå ikke kan gå). Det virker som alle her inne driter penger. De kan ikke være så fantastisk mye bedre enn andre dresser til langt under halve prisen.
Soloho Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 De er jo laget av Gore-Tex da. Jeg fant ingen andre dresser i Gore-Tex som kosta noe mindre da Snuppa var ett år. Når hun var så lita trengte hun en vanntett dress fordi hun satt i søla og leika. Nå når hun har blitt større og løper mer enn hun sitter blir saken en annen.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 la oss som vil kjøpe reima til barna våre gjøre det, så kjøper du det du syns er best til barna dine! Jeg bryr meg ikke en dritt om hva andre barn har på seg!
Endelig mor til 2 Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Jobber i barnehage og er helt enig med deg. Reima er kansje best når barnet akkurat har lært og gå eller er veldig klønete/dårlig motorikk pga at disse dressene er ganske tynne/ litt lettere og bevege seg i. Etter at de er ferdig med dette stadiet er det nesten ett fett hva slags dress de har bare det ikke er en dress som er slitt, da disse suger vann og blir tunge og kalde. Det jeg vil anbefale er tykke ullklær under dressen, dvs de gode gammeldagse mariusgenserne og like tykke ullbokser, med det under blir barna aldri kalde uansett vær.Det som jeg ville invistert i er gode sko, men undersøk om de er lette og få på. utrolig kjedelig og ta på 20 par sko som er et hæ###te å få på.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 MÅ de slite ut dressen før den blir for liten da? Mini har Reimatec, den ser like fin ut som ny selv om han har åltseg/krabbet og fortsatt ikke kan gå. Han har brukt den siden april. Og siden den er like fin som ny holder den til nestemann også, og ser man det sånn blir jo ikke dressen så dyr, blir den vel? Og klarer ikke nestemann å slite den ut heller så kan man selge den på finn. Jeg driter i hva slags dresser andre har til ungene sine, men jeg skulle ønske jeg hadde ordentlig dress da jeg var liten. For jeg var ofte kald, våt og hadde en tung dress som var vanskelig å bevege seg i... DET skal ikke mine barn ha!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Spesielt før barna kan gå er det bra med Reima dress. Varme pute i rompen og smidig og god og bevege seg i. Kjøpte en billigg dress til førstemann. Var jo helt håpløst. Han bare satt rett opp og ned i sandkassen og var skikkelig missfornøyd. Kunne jo nesten ikke bevege seg i elendigheten. Nå kjøper jeg stort sett Reima dresser. Men gjerne på salg når vintersesongen er over - så har jeg til neste vinter. Har også kjøpt brukt til minsten. Og man får jo god pris for dem brukt om de ikke er noe særlig slitt. Kunne ikke fatte og begripe at det skulle være nødvendig med disse dyre dressene i begynnelsen. Men etter å ha prøv ser jeg jo at de faktisk er best. Men til 3-åringen har jeg også kjøpt en lassie og lego dress. Han trengte ny dress på tampen av vintersesongen i fjor og da siden den sikkert ville bli for liten til denne vinteren investerte jeg ikke i ny Reima dress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå