Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 er....Siden det er lenge siden vi har hørt fra JEAB,kan det være h*n??
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Jeg er sikker på at det er SugLut! Like ufordragelige.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 HAHA!!!!!!!!!!!!!!! Dere driter dere ut.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Kan høres ut som Bærkorg Kråkevik endelig har tippa over og da, hehehe. Lurer på hvilket nick hun gjemmer seg bak nå, jeg...?
Gjest Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Artig med spekulereing, fram til det blir en desperat psykisk trang=) som tar over hverdagen.men for all del, god bedring=) og snart god helg=)
fumlis og skrikerungene Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Jeg vet hvem alle er, for jeg er synsk;-)
Gjest Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Åååååhhhhhhhhh skatten min=) Kjenner deg opp og ned ganske godt også da.....hmmmmff.....faen, skal vi møtes i skogen å ha sex?
Gjest Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Jeg er så glad for at du har funnet din vei her i livet og håper du kan hjelpe meg med lotto tallene=)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 Helt greit det:-) samme sted som sist?
fumlis og skrikerungene Skrevet 21. august 2008 #11 Skrevet 21. august 2008 hmm... 3, 7, 10, 14, 15, 27, 30. (Det bare datt ned i hodet mitt altså)!! Lykke til;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå