Gå til innhold

Ullfleece under parkdressen - men fleecedressene til de minste har jo hette på!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det greit likevel å ha en sånn ullfleece under (f.eks fra Nøstebarn)? Ser for meg at det blir klumpete med både lue, og to hetter (parkdressen har jo også lue).

Alt man skal lure på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en vanlig ulldress fra Name It (på Reflex). Hadde den i fjor også, og veldig fornøyd. Blir jo ikke før det blir litt kaldere ute, men hun brukte den både under parkdressen og under vinterdressen dersom det var veldig kaldt.

Men har de ikke uten hette på Nøstebarn da? Ellers vil jeg sterkt anbefale ulldressen fra Lillelam

Skrevet

Tror bare de har uten hette i de større størrelsene.

Men da skal jeg sjekke ut Reflex og Lillelam, takk!

Skrevet

Har kjøpt en ulldress fra Janus som skal under parkdress. Men ikke nå, vel???

Spørs kanskje hvor du bor, men i Oslo er det 19-22 grader på dagtid, så foreløpig er det bukse og sokker....håper det varer leeeeenge..hehe.

Skrevet

Hehe, nei ikke nå. Her er det jo skikkelig varmt og deilig for tiden. Bare det at gutten min har fått en nydelig ullfleecedress av mammaen min, som det er hette på. Og så tenkte jeg at hvis det blir lite bruk for den så kan jeg jo like godt bytte den mens jeg ennå kan. Men, han skal jo ikke bare være i barnehagen, kanskje jeg skal beholde den til bruk hjemme, f.eks under regntøy?

*noterer Janus ulldress*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...