twoboys & a girl Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Måtte kjøpe ordentlig seng da han var ett år. Klatret ut av sengen da han var 7 mnd, så måtte pålstre gulvet rundt med puter, tepper, bamser ol. Minste mann er snart 8 mnd å holdes nå ennå i sprinkelsengen. Mitt tante barn lå i sin seng til hun var tre år. Så veldig forskjellig.
mai mammaen til to Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 19 mnd da hoppet hun ut av sengen selv.. og vi fant ut at vi kjøpte ny seng med engang.. hun ble storesøster noen mnd seinere så da var det jo greit at hun var ferdig med sprinkelsengen så han fikk overta den.. har gått kjempe fint. veldig greit for da kom hun seg inn til oss på natten selv og vi slapp hente henne..
Cat.68 Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Idag, og snuppa fyller 3 år 10 sept. Men hun er ei veldig ita 3 åring og hadde fortsatt god plass i sprinkelsenga, Men det er tungvindt når de må klatre for å komme seg i og ut av senga si.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 lillegutt fikk stor seng nå.. han er 2.5 år... han krabbet ikke ut av sprinkel senga... det snodige er at han går heller ikke ut av den store, selv om han ikke vil sove.... eller om mårran når han våkner.. må komme inn og hente han.. men på dagen klatrer han opp og ned av senga som bare det...
Trønderbærta Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Begge mine to var vel litt over 1 år, de klatret ut av senga da.
melkekua™ Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Hun brukte sprinkel lenge, hun var ca. 2,5 år tenker jeg når hun fikk ny seng.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 Hun var litt over 2 år! Klatret aldri ut av sprinkelsenga;)
sveis Skrevet 21. august 2008 #11 Skrevet 21. august 2008 Nr 2 var 1,5 år. Nr 1 lå aldri i sprinkelseng..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå