Gå til innhold

Damer asså!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger blir jeg så forbanna på meg selv! Når jeg oppfører meg som jeg gjorde i kveld... Som ei skikkelig sur kjerring! Blir sur for en liten filleting! Og jeg tenker overhodet ikke på at hvis det var omvendt, så hadde jeg blitt kjempe lei meg hvis kjæresten min reagerte sånn.

Dust!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannfolk setter pris på "unnskyld for at jeg var så stygg mot deg"

Skrevet

jeg har vært der mange ganger i det siste,og ender alltid opp i armkroken hans igjen... Elsker min forståelses fulle mann =)

Skrevet

Jeg vet, men han er tom for batteri!! Får ikke sagt noe som helst før i morgen, kanskje i natt.... :(

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det! Jeg sparket meg selv bak i dag fordi jeg var så vanvittig urimelig og irrasjonell. Blir mest sur på meg selv, men har trøbbel med å hente meg inn igjen ;-).

Men det går alltid bra, da. Legger meg flat og sier unnskyld, men jeg må si jeg priser meg lykkelig over å ha en så forståelsesfull mann. Jeg må sjerpe meg!!

Godt å se at damer her inne evner å se sine egne svakheter også til tider, hi hi hi ;)

Skrevet

Ja, virkelig. Det verste er jo at jeg ikke ser det før det hele er over. Og da kan det være vanskelig å forklare seg selv i ettertid! Eh... altså... jeg er bare så innmari kjerring i dag!

Skrevet

Ja, her i huset er det jeg som bruker unnskyldningen om å være premenstruell eller hormonell -han slenger ikke DET i trynet på meg engang...huff...han er altfor snill ;).

Jeg lover og lover at jeg ikke skal være en sånn bitch som kompisene hans klager på at de er sammen med, men....shit, der dukka bitcha opp igjen,

Ja, ja, han lover å plukke opp skittentøyet sitt og, men gjør han det..?

He he he, det skal ikke være lett;)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...