Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 vi har det egentlig veldig fint sammen,men av og til er han så dumm at eg blir sprø...tosken sier at han er romantisk..ja up my ass!!!!!!!!!!!!!! hver kveld glor han på ekkle voldsfilmer som eg faktisk ikke tåler når eg er gravid...prøver å forklare han at eg blir lei meg og får mareritt av slikt nå...om vi ikke kan se en komedie som vi begge liker og kose oss sammen..så hver kveld ender eg opp på kontoret,orker ikke være i stua å se på de dritt filmene...forstår ikke at noen bare vil se på vold og tortur!!!!!!!!!!!!! grrrrrrr...og så hører han ikke på det eg sier og viss han hører gjør han akkurat det motsatte og blir kjempe glad da eg eksploderer...dessuten har han mye stygge pynteting i stua som eg ikke får vekk og han skal samle på stygge møbler...esj....litt gravide hormoner, kunne sikkert skrevet bok om alt det positive, men akkurat nå gjør han meg riv ruskende gal;(
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Sett hardt mot hardt da, ha annenhver film, og gjennomfør det.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 setter hardt mot hardt hele tiden,han er sta som et esel:( en blir lei i lengden av å diskutere/krangle...vil bare at vi skal møtes på halveien,men da mener han at eg bestemmer...grrrr...av og til føles det ut som eg er den ensete som jobber for forholdet,vet det ikke er sant,men han forstår jo ikke en dritt!!!!!!!!!!!!!1
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Du er en av mange som har funnet deg en dritt til mann, og i tillegg valgt ham som far til ditt barn! Gratulerer!!! Du må enten gjøre noe nå, eller ha det slik i mange år fremover. Valget er ditt. P.S i fall du ikke vet det, så oppfører ikke ordentlige menn seg slik mot sin gravide kjæreste.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Dette var morsomt, selv om det sikkert ikke var ment sånn! Stygge pynteting og stygge møbler
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Liker du ikke pyntetingene hans, kan du jo knuse/ødelegge de når du tørker støv ol. Du kan også bare glemme det å forklare han at du får mareritt av filmene.. istedet kan du vise det til han.. Etter han har sett en slik film, kan du sørge for at han blir vekket av dine høye hyl annenhver time hele natten. Så kan du sove halve dagen (siden du er gravid) og forlange at han gjør husarbeid fordi du er gravid og orker ikke.. Du kan også slå hardt til han mens du skriker NEI NEEEEI NEIIIII ikke drep meg, mens du puster hardt og avslutter det med et hyl. Gjerne natten før han skal opp tidlig. Gjør det samme hver natt etter å ha sett litt på filmer som han liker. Ikke protester, vis heller dyp interresse, finn ut litt om skuespillerne og fortell han midt under veldig intense sener om hvilke andre filmer den og den skuespilleren har spilt i. Irriter mannen din så grenseløst, at han ikke lenger syns det er moro med skumle filmer. Alle de stygge møblene han har kan du jo bare si at du elsker så utrolig, og fortelle han at du vet om et helt perfekt beskyttelsestrekk du kan lage til de så se ikke blir ødelagt.. (sy så verdens mest feminine trekk) har han en stygg lampe, må du bare se mulighetene der også.. Du kan jo også fortelle han at han kan få se så mye han vil på tv`n alene fremover, fordi du har funnet drømmetv`n din til 23000 kr som du skal ha (i systua di???) med DET fete anlegget til så du også kan kose deg med filmene dine.. Finn dyrere og dyrere tv for hver dag som går og vis det ivrig til han.. Fortell at du savner det å kose deg med en film på kvelden så du må jo investere skikkelig ettersom du ikke får tilgang til tv`n i stua.. Overdriv så sinnsykt at du ser han sprenge av sinne.. Om han vil heller ha det og vil at du skal få tv`n i stua, må du argumentere for at du kan jo dele med han, så du ser ikke poenget med at han skal måtte kjøpe en ny tv.. Du skal jo bare ha det fordi du ikke har tilgang til tv`n i stua lenger.. Rett skal være rett.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Leste litt fort i starten, og trodde det sto "ekle voksenfilmer" istede for "ekle voldsfilmer", tenkte da at dette må da være en ufordragelig mann, hehe! Veit at du syns han er ufordragelig akkurat nå uansett da men... Har ingen tips egentlig, men det med å hyle i søvne og forstyrre søvnen hans er jo en god ide! Du kan jo også ta over sofan mens han ikke er der, sette på en skikkelig jentefilm, kanskje han ser hvor kjedelig det er å ikke få sett på noe man liker!??
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 tusen takk folkens:) skal sy en knall rosa trekkt til sofaen.) snakket med min mann i går og fikk oppklart en del ting...er nok litt ekstra hormoner og visste godt om staheten hans og de andre negative sidene lenge før vi giftet oss:) men han er en ufattelig god og snill mann som eg er veldig glad i:) han vet ikke hva godt han kan gjøre for meg,trur vi har kommunikasjons svikt;( dessuten er jo virkelig ikke eg perfekt heller:) han må være veldig glad i meg som holder ut alle hummørsvingingene som eg også har når eg ikke er gravid, når eg er gravid tar de bare helt av:)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 hehe, dette var morsomt å lese, høres ut som meg på en hormonell dag:-) Ja mannfolka våre kan være noe herk til tider, men husk; Vi har da valgt de selv av en grunn! Når hormonene roer seg så ser du nok forbi disse ekle pyntetingene og ekle voldsfilmene... hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå