k.s.a Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Hei.. Er ny her, men lest mange innlegg i en mnd nå ca.. I følge mens term er jeg 9+2uker, men mistet så mange ganger at jeg ikke klarer å glede meg over noe ennå.. Har blødd i en uke nå, men ikke "kommet ut" noe.. (vet hvordan det ser ut ja..) Hatt 4 sa og en død født i 6mnd og har ei datter på 8år.. så et vellykket svangerskap da.. Men det jeg lurer på.. Har noen erfaring med blødninger og vellykket svangerskap? Har heller ikke hatt noe form for symtomer!?! Er lengere på vei nå, enn det jeg kom med de 4 sa.. Skal på ul imorgen, og er kjempe nervøs.. Så da får vi bare se..
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Uff, skummelt det her.... Jeg har venninner som har blødd til tider ganske så mye i svangerskapene sine,men har født friske vakre barn,så det er mulig. Men har du blødd mye da? Og friskt? Jeg skal tenker på deg i morgen, og krysse fingre for at du får fine nyheter og at alt går bra! Tvi tvi!
Frk gravid igjen :o) Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Det er så vanskelig å si. Tydeligvis veldig individuelt. Fikk nettopp vite at en kollega som var i 9 uke har mistet og skal til utskrapning i dag. Men vet ikke mer detaljer enn det. Selv er jeg bare 5 uker på vei. Hadde blødninger...rett etter befruktelse og i nesten 2 uker. Forrige svangerskap (som gikk kjempe fint, har en datter på 1 år) hadde jeg blødninger gjennom hele utenom noen uker i 2. trimester. Jeg ble til og med sendt til utskrapning av legen min, men da jeg kom på sykehuset tok de en ultralyd. Da var jeg ikke mer enn 4 uker på vei og hjertet hadde ikke begynt å slå. Så de sa at enten var det en tidlig SA eller så var jeg ikke så langt på vei som jeg trodde (noe som stemte). Jeg måtte vente 4 uker på ny ultralyd da det var rett rundt juletider, men da jeg kom tilbake var det et hjerte som banket. SÅ blødninger betyr ikke nødvendigvis at fosteret er borte. Etter det jeg har forstått så kan man gjerne blø en del uten at det er farlig. MEN hvis du har smerter samtidig, så kan det være litt skumelt. Ønsker deg uansett lykke til og krysser fingrene for et bankende hjerte på skjermen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå