Gjest dagdrømmer Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 ... for da må jeg bæsje i trusa mi, for da kan jeg ikke gå på doen. Hva skulle jeg svart? Var problemet at hun var redd for å dø, eller var det liksom helt greit når jeg sa at døde personer ikke bæsjer? Forsikret henne selvfølgelig om at hun skulle være barn lenge, og voksen veeldig lenge før hun blir gammel. Og enda skal hun være gammel lenge også. Rare, gode småttisene=) Snart 4 1/2.
bente69;) Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Hehe... høres ut som snuppa her, var 4 i juni. De er på samme bølgelengde. Snuppa her lurer på om vi ikke kan hilse på oldemor og Bella (vår kjære hund som er død) når vi er ute å flyr. Når vi først er så langt oppi lufta, kan vi vel stoppe å hilse på litt...*ler* Barn er søte:))))
~~DoraDora~~ Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Ikke lett morsrollen når slike spørsmål kommer opp:/
bente69;) Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Nope, det er ikke det.... Jeg sa til snuppa at Bella (hunden vår) var en stjerne på himmelen etter hun var død, det samme med oldemor. Nå lurer hun på hva alle de andre stjernene heter og hvor de bodde før de kom opp i himmelen...*ler* Kjempe lett å svare på. Sist vi fløy satt snuppa i sikkert et kvarter så vinka ut av flyvinduet å sa; her er jeg Bella, er du her? Kom, skal vi kose litt:)
Gjest dagdrømmer Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Nei, det er jo så sjarmerende, men jeg aner jo ikke hvor dypt spørsmålet er. Litt dumt å legge ut i det vide og brede dersom den eneste bekymringen var om man kommer seg på do, men er hun faktisk redd for å dø bør hun jo ha et ordentlig svar. Mye de tenker på=)
Gjest dagdrømmer Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Skulle gått an det=) Tenk så koselig det hadde vært!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå