sindregutten Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Heisann er det noen som har opplevd å blitt gravid me hormon spirall, eller kjenner noen som har blitt det. Har altid hatt blødning siden jeg fikk spiralen, men nå er det 2 uker siden jeg skulle hatt mensen. Tok graviditets test for noen dager siden, men den viste negativ å har fortsatt ikke fått mensen. Håper på svar:)
sindregutten Skrevet 22. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. august 2008 ingen som har et svar til meg:)
Håperpåønskebaby Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Heisann. Er flere som er så heldige at de mister menstruasjonen helt med hormonspiral, bare en "positiv" bivirkning. Kjenner blandt annet ei som har hatt hormonspiral i over 12 år, og bare hatt litt rødlig utflod en gang i blandt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå