Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 hvilke nett butikker er bra å handle på ?? ikke så veldig dyrt o.l
1prinsesse+2engler Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Det finnes sååå mange bra nettbutikker! Her er noen... papirihjertet.no scrappeloftet.no hobbykroken.no hobbyhimmelen.no bikuben.no pandurohobby.no Men hvis du vil ha billige saker, så burde du handle fra usa nå som dollaren er så lav. Der et RÅBILLIG!! Men man får ikke handlet så mye i gangen da. For hvis man handler for over 200kr, så må man betale masse i moms og toll. www.addictedtorubberstamps.com er er super plass å handle stempler fra. Selv om portoen er dyr, så koster stemplene under halve prisen så man sparer penger uansett. Og spes når de har masse på salg i tillegg. På eBay finnes det også masse.
godigo Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 hvilke nettbutikker fra usavil du anbefale da???
1prinsesse+2engler Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Jeg kan anbefale www.costomcrops.com og som jeg nevnte over her www.addictedtorubberstamps.com og eBay
tussemor5 Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Jeg bruker ktcrafts.com fra usa og handler ubegrenset. Bare skriv på bestillingen at de på notere utenpå pakken at den ikke skal ha en verdi på mere enn 25 - 30dollar. Da slipper du toll og moms:) Kjøpte cuttlebug der og sparte mange hundre kroner i forhold til å kjøpe i norge!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Fra USA: ktcrafts.com og ebay.com Fra Norge: papirloftet.no papirihjertet.no bikuben.com hobbyhimmelen.no kreativhobby.no scrapstore.no scrapsmart.no scrappeloftet.no scrappejungelen.no +++ bare google, så finner du mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå