Gå til innhold

En fin dag idag da endelig :D :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte teoriprøva, så kanskje jeg får lappen før jeg har termin i november, så nå får a ikke finne på å komme tidligere...

pluss at det var mitt første forsøk på teorien :D ;D hihi..

ARTII...

 

OG jeg har fått engangsstønaden, så i morra, DA BLIR det ENDELIG babyshopping :D :D

Den dagen har jeg venta så utrolig lenge på ;D weee*

 

Godt at jeg får en fin dag inni mellom å :)

 

Beste dag på lenge..

 

<33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis

Er det ventetid for oppkjøring?

 

Du får ha lykke til

 

Kos deg på shopping

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...