Lille*Frue* Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Klarte teoriprøva, så kanskje jeg får lappen før jeg har termin i november, så nå får a ikke finne på å komme tidligere... pluss at det var mitt første forsøk på teorien ;D hihi.. ARTII... OG jeg har fått engangsstønaden, så i morra, DA BLIR det ENDELIG babyshopping :D Den dagen har jeg venta så utrolig lenge på ;D weee* Godt at jeg får en fin dag inni mellom å Beste dag på lenge.. <33
Herkules Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Grattis Er det ventetid for oppkjøring? Du får ha lykke til Kos deg på shopping
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå