Gå til innhold

Verdens vakkreste kom til slutt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag 18.08.08 kl 07.26 kom vår vakkre lille pike! Dette var en grei fødsel,men hadde glemt hvor vondt det egentlig var da :)! Men ,men det blir glemt igjen! Vi var 7 dager på overtid og ganske så lei,kjente hele søndagen at noe var på gang. Hadde litt mensverk når jeg la meg,men tok en paracet og fikk sovet litt: Men kl 03.30 var det slutt,da kom proppen. Da var det bare å vekke far og storebror, ringe barnevakta og føden NÅ KOMMER VI ! var på sykehuset ca kl 05 og Jordmor undersøkte og ble tydelig overrasket hele 5 cm åpning! ( Første mann tok nemlig 14 timer) jeg ble ganske paff selv også,men hadde bestemt meg for å holde ut hjemme lengst mulig. Fikk tilbud om lystgass og epidural! Ja takk! begge deler!! :) Legen kom etter hvert for å sette bedøvelsen,da må man sitte helt stille ,ikke lett med rier

Legen fikk satt lokal bedøvelse og så var det slutt! Trodde jeg hadde spist opp lystgass maska, men rakk bare rope, nå kommer hun!

Kl 07.26 var Verdens vakkreste lille pike i mors armer! Det tok 2.5 time.

Det triste den dagen var at jeg fikk en stor blødning, som de selvfølgelig ikke kunne forstå hvor kom fra, full fart til operasjon ble litt stressa ja,men alt gjkk bra! :).):) Nå skal vi bare kose oss!

Takk for meg ! Lykketil alle dere som venter på nurket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta. Kos dere!!

Skrevet

Gratulerer så mye. Jeg sitter her med mensverk, har hatt det en uke ca men i kveld har det tatt seg opp. Har ennå to uker til termin så kan ikke helt tro at det er fødsel på gang ennå heller (er ikke helt klar med det jeg hadde tenkt å ornde....)

Skrevet

Hadde det en stund jeg også litt til å fra,men fikk rett å slett gangsperre! Helt merkelig ,men var sånn ett par dager før fødselen! Du får ordne å grei litt når den lille kommer, veldig hyggelig det også! :):)

Lykketil !

Skrevet

gratulerer... stilig dato;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...