Kickie Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Kanskje et litt merkelig spørsmål, men i det siste har jeg fått det for meg at livmoren min ikke vokser som den skal (ikke spør meg hvorfor... har absolutt ikke noen grunn til dette) og at det er derfor jeg ikke flyr på do i tide og utide. Muff.. alt man skal bekymre seg for hele tiden
VinterSol+2 Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 det kommer det kommer;-) 1.trim er det ikke primært voksende livmor som gjør at du må tisse oftere. 3.trim derimot! hehe jeg vet ikke helt hvor langt på vei jeg er enda, men jeg tisser kanskje en gang oftere i døgnet nå... og det er mest psykisk tror jeg... jeg tror alt er i sin skjønneste orden med deg jeg!
Kickie Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 Tusen takk for svar Det er sånne ting som dette jeg trenger å høre. Får jo panikktanker for den minste ting. Prøver å trøste meg med at heldigvis går det jo bra for de fleste.
VinterSol+2 Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 hehe. vet du, noen ganger så lurer jeg på om panikktanken er det tydeligste symptomet vi har ;-)
komplett familie Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 må støtte meg til "vinterSol blir tobarnsmamma" sitt utsagn.... Vi blir fort veldig bekymret over det minste! Men det er jo bra også da, for man skal jo passe på =)
Kickie Skrevet 22. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2008 Hehe... så sant så sant. Før jeg ble gravid kikket jeg så vidt innom dette forumet og tenkte at slik som disse jentene her inne skulle jeg ihvertfall ikke blir. Bekymrer jo seg for alt! Så fikk jeg den første positive testen, og så var jeg i gang
¤A-09¤ Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Slenger ved denne jeg som jeg fant i en artikkel her inne: "At du har trang til å tisse ofte, dette gjelder både det første trimesteret (den første tredjedelen av svangerskapet) og i den niende graviditetsmåneden. I første trimester er det fordi nyrefunksjonen og blodmengden har økt, og kroppen kvitter seg fortere med avfallsstoffer" Så du trenger ikke å bekymre deg for om livmoren din:-) Jeg flyr på do mye oftere enn før, nesten litt plagsom til tider, men som med mange andre grav-symtomer er det forskjell fra person til person. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå