Gå til innhold

slimproppen!!!


spira08

Anbefalte innlegg

Hvordan merker man at slimproppen har gått?? Jeg har en del utflod, hatt det hele svangerskapet, men syns et par morgener nå at det har vært ganske mye og det er kremfarget og litt tykkere??litt lukt er det også... Jeg er førsteg.fødende og har ikke anelse om hva som skal skje,så takker for svar;) Kan det være slimproppen tro?? er 34 uker på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis slimproppen kommer, merker du det.

Jeg var også veldig i tvil med førstemann, og trodde den kom litt etter litt fordi jeg hadde samme type utflod som du beskriver. Sa dette til JM også. HUn sa at den dagen den går, så er du ikke i tvil lenger!

Og jaggu fikk hun rett.... Den morgenen den kom, var all tvil feid til side. Det så ut som ( unnskyld språket) en DIGER snørrklump med litt blod i. Og samme dag kom Lillefjert =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som hun over sier du merker det når slimproppen går. Det er MASSE slim, og litt/en del blod.. Hos meg var slimet helt blankt og det var MASSE!!!!! så mye at jeg ble bekymra ennå jeg hadde hatt rier i 20 timer da slimproppen gikk så jeg visste jo at marken skulle ut snart :P

 

Mye utflod kan tyde på soppinfeksjon forresten, det er ikek alltid man merker soppinfeksjon like godt når man er gravid, kan være lurt å be om en sjekk kanskje? (bare et tips)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar:) må jo le litt da,hehe,skal se etter en diger blodig snørrklump jeg,hehe;) Skal ta div tester til mandag, så får vi håpe de ikke finner no sopp, men takk for tips;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det hende det var slimproppen min som gikk forrige lørdag... Fikk ei lita blødning, blanda med slim. Og kom ut en såkalla "blodig snørrklump"... Huff... Var inne på sjukehuset, var to netter til observasjon da eg var 31 veker på vei med tvillinger.

Legen sa ingenting om kva det var, men har en mistanke om at det var slimproppen ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...