Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Min bror som er som en tvilling på mange måter, vi kan diskutere så busta fyker, men vi er så inderlig glad i hverandre også, kom med ettermiddagens herligste; ....om jeg hadde lyst på en deilig weekend i Riga fra imorgen så var det bare å pakke kofferten. Bedriften hans skal på tur og han hadde en ledig billett, all inclusive!!!! Så nå strykes det og pakkes.........med et lite forbehold om at legen gir aksept for noen dagers totalt avslapning. Og det må jeg sjekke i morgen tidlig med henne:-) Om hun sier ja, så sitter jeg på vei til flyplassen en time etter at legekontoret åpner!!! Sambo sa bare: Såklart du skal reise!!! Har jeg snille gutter rundt meg eller hva? Kryss fingrene da jenter!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg kan ringe legen din jeg.... Og fortelle at er det noe du trenger nå så er det en tur til Riga. Og ja, du har snille gutter rundt deg, og jenter... Men det har du vel aldri tvilt på, har du vel??? God tur, kos deg og send en mms!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 Legen sa bare; DRA OG KOS DEG, dette er midt i blinken for deg nå;-D Så da er jeg ferdig pakket, passet er i vesken og jeg drar på Spa-weekend!! God helg!
frøydis m/ 4 Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Det hørtes da usedvanlig koselig ut! Kos deg i bøtter og spann. God helg!!!!!!!
♥Snulder Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Så heldig du er som har en slik flott bror!! Og samboer!! Storkos deg og lad batteriene skikkelig!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Det fine nå er jo at du sjekker ut spa-hotellene der ned. Sånn at neste dibbe-treff med overnatting går til Riga:o))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så flott! Nå ble jeg glad! Håper du har hatt en fantastisk helg!!!
Gjest Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Håper du kosa deg og hadde en fin helg =) Er det noen som trengte noe slikt,så er det du!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. august 2008 Vet dere jenter, at jeg har kost meg så masse i helgen at gliset nesten går rundt:-) Har vært sammen med en herlig gjeng og opplevd masse koselig:-) Ble ikke tid (!!!) til spa på meg, for jeg var liksom busy hele tiden. Men jeg har storkost meg og jeg har ledd på meg brokk tror jeg;) Det har vært noen fantastiske middager, nydelige viner, flotte mennesker og mange spennende samtaler:-) Vi har fnist, danset, shoppet, sovet, spist og drukket uhemmet:-) Og i sentrum har det vært glede og livslyst! Og jammen har jeg verdens kuleste bror, han er kjekk, han er visstnok verdens beste sjef, han er raus, han er morsom, han er god på å organisere og ordne opp, han er opptatt av at de rundt ham skal ha det maks bra og han lykkes i den oppgaven - virkelig:-) Og han syntes det var koselig å ha med søsteren på tur:-) Også veldig hyggelig og gøy å møte hans hverdag på jobb, hvor han leder en bedrift som han har bygget opp fra bunnen av og som nå har blitt et foretak som har vokst seg stort og som har suksess med det de driver med:-) Jeg kjenner jeg er stolt av broren min jeg:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. august 2008 #10 Skrevet 25. august 2008 Ja det ligger vel i familien da:o) Dette med å få andre til å føle seg vel og være raus:o)) Så fint at du har kost deg masse, det med spa får vi ta en annen gang da forstår du. Les innlegget ang, synkronsvømming er undervurdert
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. august 2008 Det var pent sagt:-) Jeg vil gjerne på spa jeg:-) Og synkronsvømming ja - det er imponerende å se den presisjonen de damene har!!! Jeg har prøvd noen ganger jeg altså, og det var ikke sååå lett heller! Men bassengkant og en strawberry Daiquiri er jeg helt med på:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. august 2008 #12 Skrevet 25. august 2008 Ja og det var flere av damene som ville ha bassengkant og vin, så det bør vi få til:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 25. august 2008 Det artige er at når man blir mer og mer kjent med jentene her inne, så trenger vi egentlig verken spa eller flotte hoteller. Men rett og slett maaange lange timer med latter og skravlings:-) Så hyttetur eller noe annet hyggelig hadde vært like fint:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. august 2008 #14 Skrevet 25. august 2008 Hyttetur med vin funker også))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 25. august 2008 Da trenger vi en hytte:-) Jeg har jo hatt to stk, men den ene ble solgt og den andre sa vi opp åremålsavtalen på.................hmmm.............men vi får sikkert tak i en hytte via via..............
Karomamma Skrevet 25. august 2008 #16 Skrevet 25. august 2008 Ho ho, hytter har vi da nok av!!! To på Sørlandet og et hus i Spania. Hvem vil være med, he he? Så herlig at du har kost deg på tur, Attpåklatten! Det fortjente du! Og deilig å være kry av broren sin
Gummelillan Skrevet 25. august 2008 #17 Skrevet 25. august 2008 Ja, eller så er det jo veldig fint på fjellet i tiden som kommer nå da ;-) Kunne Hemsedal friste?
Karomamma Skrevet 25. august 2008 #18 Skrevet 25. august 2008 Ja takk, det vil jeg si kunne friste! Å NEI OG NEI, jeg skal jo tre uker til Spania. Huff, så leit. Mohahahahahaha!
Gummelillan Skrevet 25. august 2008 #19 Skrevet 25. august 2008 Tror vi må ha en langtidsplanlegging. September er fullbooket allerede, men en eller annen gang i løpet av senhøsten eller vinteren hadde det virkelig vært gøy å få til noe ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. august 2008 Forfatter #20 Skrevet 26. august 2008 Ja det hadde vært kjempehyggelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. august 2008 #21 Skrevet 26. august 2008 Jeg er ikke vond å be. Reiser både til sørlandet, Hemsedal og Spania jeg......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå