Gå til innhold

Ul uke 16 en liten Gutt!!!! =)


mammaen til 2+1

Anbefalte innlegg

Var på ul i dag hos mama stork i stavanger, der inne var det jammen en liten guttbaby!! =) 3D bilde ligger på profilen om noen vil kikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor kan jeg se bildene?? skjønner ikke helt hvor jeg ser for å finne bildene... Grattis med at du har sett kjønnet å greier=) skulle ønske dagene gikk fortere så jeg å fikk vite kjønnet snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarer her likegodt jeg=)

Det var ikke så lett for meg å se hva som var hva, men jeg tror jeg så et ansikt=) kjempe stilig med 3D bilder altså=) Lyst til å gjøre det jeg også, men sørlandet sykehus fraråder dette fordi det er mer bølger/stråling i apparatet så det er ikke motbevist om dette skal være (skadelig) for fosteret...har du hørt noe om noe sånn?? spør for jeg er ganske alene om denne infoen, så vil vite om det er fler som har erfaringen av å hørt det samme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikkje hørt det, men det "stråle" bare i et par sekund når di tar 3D bilder... Får ikkje se "live" i 3D kun enkeltbilder... Ja ansiket ser du, og så albuen med armen som går bak hodet.. men navlestrengen ligger foran det andre øyet.. så det er nok litt forvirrende.. =) skal legge ut noenflere bilder.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kor langt e du på vei? E veldigt spesielt i dag... fått vida sjønnet og sitt koss an ser ud... =) nå e det natt for i dag.. Go natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...