Gå til innhold

Hva syns du om Eilerine, da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp hørt dette navnet for første gang og syns det var kjempevanskelig! Men nå begynner det å synke inn, og jeg syns det er ganske fint! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri hørt før og syns det var et vanskelig navn...

Skrevet

Hehe, nei, likte det ikke. Høres ut som en forkortelse av Eilert-Irene..

 

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Nei det ble for tungt. Elina er fint da:) Eller Leanna..:)

Skrevet

Det blir litt for uvanlig og vanskelig i mine ører..

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å bruke det (har heller ingen som trenger navn), så jeg trenger ingen navneforslag, altså!

Ville bare lufte det for andre som liker navn :)

 

JA, syns også det er et tungt navn. Jeg skulle skrive det av et ark, og måtte stave det flere ganger for meg selv for å være sikker på at jeg skrev rett :)

Skrevet

Måtte le litt her, hadde en hest som het Torine, Eilerine minnet litt om et hestenavn i mine ører. :D Kanskje det er et navn som krever litt tilvenning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...