ifie Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Har nettopp hørt dette navnet for første gang og syns det var kjempevanskelig! Men nå begynner det å synke inn, og jeg syns det er ganske fint!
Tingelingelate med to tomater Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Har jeg aldri hørt før og syns det var et vanskelig navn...
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Hehe, nei, likte det ikke. Høres ut som en forkortelse av Eilert-Irene..
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Nei det ble for tungt. Elina er fint da:) Eller Leanna..
Minnie Mom Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Det blir litt for uvanlig og vanskelig i mine ører..
ifie Skrevet 21. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2008 Jeg har ikke tenkt å bruke det (har heller ingen som trenger navn), så jeg trenger ingen navneforslag, altså! Ville bare lufte det for andre som liker navn JA, syns også det er et tungt navn. Jeg skulle skrive det av et ark, og måtte stave det flere ganger for meg selv for å være sikker på at jeg skrev rett
Fraggelhysa! Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Måtte le litt her, hadde en hest som het Torine, Eilerine minnet litt om et hestenavn i mine ører. Kanskje det er et navn som krever litt tilvenning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå